Re: Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.
Date: Sun, 13 Jan 2002 14:57:10 -0600
Sender: p...@p...onet.pl@169.207.178.212

"Paprycjusz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
news:13001-1010954844@as1-82.torun.dialup.inetia.pl.
..
> Nie jest tak do konca, jak mowisz.

Oczywiście liczy się też metodologia takiego testu
i masz rację, że mozna odpowiednio wiele razy test
powtórzyć przed i po przejściu na dietę...

Problemem w analizie wyników będzie odstęp pomiędzy badaniami
przed i po rozpoczęciu diety bo możemy znów uzyskać maskowanie
opisane przez Ciebie w punktach c) i d).

> c) Wytrenowalem mozg studiujac.
> d) Nie rozwijalem sie standardowo - moje IQ ksztaltowalo
> sie inaczej niz u wiekszosci populacji.

Ale i tego maskowania można uniknąć dobierająć próbkę ludzi
do badań, które mają już stabilne życie dorosłego człowieka,
po pierwsze już nie studiuje tak intensywnie jak 20-parulatek
a po drugie nie "rozwija się już" a raczej "zwija" ;-)

> A proporcje? (jesli mozna spytac)

Proporcje staram się utrzymywać jak najlepsze.