Re: Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.

From: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.
Date: Wed, 23 Jan 2002 11:20:48 +0100

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:3c4e3472@news.vogel.pl...

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> a to co? krytyka diety opartej wyłącznie na kluskach?

Pomijając krytykę, to badanie poziomu cukru we krwi rano, na czczo pokazuje
nie właściwy i odpowiedni dla procesów metabolicznych poziom, ale zdolność
organizmu do unieszkodliwiania przez spalanie i przerób na tłuszcze glukozy.

Ten właściwy poziom 70-90 odnosi się tylko do kluskojadów (potoczna nazwa
ludzi odżywiających się węglowodami jako źródłem energii), ale nie dotyczy
optymalnych. Organizm optymalnych nie wydziela dużych dawek insuliny
koniecznych dla skierowania glukozy do komórek w celu jej spalenia, czy
zamiany na tłuszcz. Rano na czczo optymalny ma więc tak samo poziom 110-120
jak po śniadaniu, czy obiedzie.

Pozdrawiam
Leszek