Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

151. Data: 2007-03-02 06:52:45

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> a écrit dans le message de news:
es7jsi$g1m$...@n...news.tpi.pl...
> Dobrze. Bałem się pisać tylko z imienia Marcin, bo może się pojawić inny
> Marcin... Jurek też jest w dwójnasób, że nieraz nie wiem czy czytam swój
> post czy innego Jurka...
> Pozdrawiam Jurek M.

chyba bedzie trzeba znalesc "udeptane pole" i rozwiazac problem ;)

Jurek

152. Data: 2007-03-02 07:00:36

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
0...@n...onet.pl...
> Napisalem obszerny post w ktorym prosilem abys podal konkretne dowody
> medyczne
> potwierdzajace fakt, ze byles powaznie chory oraz ze wyleczyles sie dieta
> Kwasniewskiego (vide moj post kilka ocze wyzej).

jezeli zwracasz sie do mnie per "francuski jureczek" to liczysz na to ze ja
powaznie potraktuje wieloplciowa jeff-owa :)))
A na powaznie to ja juz mialem taka dyskusje z lekarzem, ktory sie domagal i
wymagal. Nie jestes lekarzem , a tylko pacjentka - to po pierwsze, a po
drugie juz wielokrotnie latwo sprawdzalne informacje przeczace twoim
teoriom wywolywaly u ciebie ataki wscieklosci i rzeke bluzgow, do wysylania
na priva wlacznie. W chwili obecnej nie mam ochoty na czytanie twoich
klasycznych "popisow" zlotoslowych ;)

> Masz zamiar dalej udawac ze go nie zauwazyles i rznac glupa oraz wszczynac
> klotnie z grupowiczmi czy udokumetujesz jak na normalnego czlowieka
> przystalo
> to co tu pitolisz?

a to Ty jestes w liczbie mnogiej! przepraszam zapomnialem ;)

> Jesli tego nie zrobisz to jestes po prostu mitoman i psychol.

a wiesz Ty,gdzie ja mam twoje opinie o mnie?

Jurek

153. Data: 2007-03-02 07:09:08

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> a écrit dans le message de news:
es8i2d$jfj$...@i...gazeta.pl...

> A na powaznie to ja juz mialem taka dyskusje z lekarzem, ktory sie domagal
> i wymagal.

zapomnialem dodac , ze ten pan (bo to byl "on") nie mogl sie "zapoznac" bo
mial pilna komorke do postawienia :))))

Jurek

154. Data: 2007-03-02 07:37:35

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <g...@g...pl> wrote in message
>
> moj tez jak kot. sam zreszta dbal o to :) dozyl, bez siekaczy, do
> 12 lat.

I ten brak siekaczy na starość tłumaczysz kiepską odmiennością
osobniczą?...genetyką?... czy to jest jednak sprawa jego złego odżywiania?
Pozdrawiam Jurek M.

155. Data: 2007-03-02 07:39:16

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaa... Po pierwsze nie DO tylko DK; po drugie - poproszę o konkrety a
> nie slogany zaczynjące się od "często..." z którego nic nie wynika bo
> nie wiemy czy chodzi tu o młode kobiety czy o 90-cio latkę, której nagle
> wyrosły zęby, ujędrniły się piersi, pojawiła się menstruacja i która
> oświdczyła się Kwaśniewskiemu... ;)

Jak rozmawiać z szydercami...?...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

156. Data: 2007-03-02 07:56:18

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> Jak rozmawiać z szydercami...?...:)))

Przyaganiał kocioł... ;) Moim skromnym zdaniem ta 90-latka idealnie
pasuje to Twoich argumentów ;P Prawdziwie Kwaśne Słowo Boże ;)

j.

157. Data: 2007-03-02 08:23:14

Od: j...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Jureczek napisal:

> "Jeff" <j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
> 0...@n...onet.pl...

> jezeli zwracasz sie do mnie per "francuski jureczek" to liczysz na to ze ja
> powaznie potraktuje wieloplciowa jeff-owa :)))

acha....czyli Kali moze sie do mnie zwracac per annaklay, jacek, jeff-owa
itp itd ble, ble ble... oraz bluzgac, wyszydzac, wysmiewac, czepiac sie grupowo
i w pojedynke kiedy tylko kwestionuje opty brednie na tematy dietetyczne.
A jak Kali dostaje odpowiedz na swoim poziomie, to sie to Kalemu nie podoba ?.
Kalemu jest przykro ?? Kali czuje sie obrazony? Ponizony? Niedoceniony?

> [...]
> teoriom wywolywaly u ciebie ataki wscieklosci i rzeke bluzgow, do wysylania
> na priva wlacznie. W chwili obecnej nie mam ochoty na czytanie twoich

Acha....to jednak dowodow nie mamy zadnych. Jednym slowem tylko demagogia,
mitomania i konfabulacja:)

he,he, he...pelne usta wrzaskliwych frazesow, a jak przychodzi do konkretow to
woda w gebie i d**pa zbita

A tak na marginesie, to chcialbym wiedziec dlaczego mnie nazywasz
pacjentka? Jesli juz, to pacjentem.

Ale nim tez nie jestem. Zreszta jakie to ma znaczenie w sieci internetowej?
Wazne jet to co sie pisze, a nie kto pisze.

A ciebie pytam na grupie dyskusyjnej o to, czy ty potrafisz zachowywac sie i
dyskutowac jak normalny czlowiek, a nie jak niedorobiony kretyn, ktory tylko
ogranicza sie do glupkowatoego dogadywania kazdej osobie ktora nie zgadza sie
z pseudonaukowymi wariacjami na tematy medyczno-dieteyczne, uprawianymi przez
optymalnych oszolomw.

Dziwi cie ze dostajesz riposty adekwatne do twoch atakow personalnych?
Nie zaczepiaj glupkowato pierwszy, to i nie oberwiesz.

Ponadto, podaj tu zaraz linki do tych moich rzekomych atakow wscieklosci i rzeki
bluzgow, chetnie sobie je zobacze.
Jesli tego nie zrobisz to po prostu wiadomo, ze to tylko kolejne bezpodstawne
oszczerstwa pod moim adresem.

Oczerniasz pierwszy, a potem masz pretensje do innych ze ci nieodpuszcza.

Tylko nie zapomnij kochanienki, podac linkow do twoich atakow wscieklosci,
agresji i bluzgow na mnie oraz linkow do "artystycznych wystepow" twoich
optykolezkow:), a szczegolnie optymalnej krysi. O.K ?:)

> a to Ty jestes w liczbie mnogiej! przepraszam zapomnialem ;)

Znozwu pitolisz? W gre slowek sie bawisz, ciuciubabke, a moze w "a kuku"?

> a wiesz Ty,gdzie ja mam twoje opinie o mnie?

Skoro nie zalezy ci na opinii innych ludzi, to po cholere piszesz na grupach
dyskusyjnych farmazony i twierdzisz, ze sie wyleczyles z ciezkiej choroby dieta
Kwasniewskiego?
Placi ci ktos za to abys reklamowal ta dietke oraz przy okazji ublizal innym
ludziom, robil zadymy i sial miedzy ludzmi zamieszanie, pod pretekstem dyskusji
o dietach ?

W kazdym razie to co wyczyniasz normalne zadna miara nie jest.

Zreszta juz wiele normalnych, nieoptymalnych osob zwrocilo uwage na twoje dziwne
zachowanie. Akceptuja cie tylko oszolomy optymalne.

A jak wiesz, nawet T.T. uznal cie za persona non grata na swoim forum.

Ty sie jednak sprobuj nad soba gleboko zastanowic czlowieku.

Reszte na twoj temat napisalem w moim obszernym poscie kilka dni temu (vide
kilka oczek wyzej).

158. Data: 2007-03-02 08:23:55

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:es6760$eip$1@inews.gazeta.pl...
> Nie zapowietrzaj sie. Czlowiek wspolczesny nie jest tworem natury. Zadne
> zwierze w naturze nie zyje tak dlugo po tym, jak utraci zdolnosci
> prokreacyjne (samice) lub jego material genetyczny zaczyna tracic na
> jakosci (samce), co my.

A podobno dzieci poczęte przez "starszych" panów sa zdolniejsze itp. czyli
BARDZIEJ WARTOŚCIOWE ;)

Zyjemy niewspolmiernie dlugo w stosunku do
> wieku, w ktorym jestesmy w stanie przyniesc korzysci swojemu gatunkowi.
> Co w tym dziwnego, ze musimy imac sie nienaturalnych metod, by podniesc
> jakosc tego wydluzonego zycia?

Przeciętnie żyjemy dłużej co wcale nie oznacza że np. Ludzie dożywają coraz
większej liczby lat, odsetek tych którzy osiągają wiek 80-100 lat wcale nie
wzrasta, maleje za to śmiertelność urodzeniowa ( produkcja kalekich dzieci
bardziej kochanych ) i przybywa sztucznie utrzymywanych przy życiu np.
dzięki aparaturze respiracyjnej, często wbrew ich woli.
A że starszy człowiek wcale nie musi być kulą u nogi wiemy np. od Rzymian
którzy stanowiska państwowe uzależniali min. od osiągniętego wieku ;)

--
"Te badania oczywiscie sponsorowalo lobby tluszczowe." Marcin 'Cooler'
Kuliński

159. Data: 2007-03-02 08:28:39

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> wrote in message

> i on, czy ktos inny tez. nie podpisy. nie naukowcy. sami decydujemy
> co wsadzamy na talerz. ciebie przekonal kwasniewski, innych Atkins,
> innych Montogniac itp przestan wiec obrazac innych.

Skoncentruj się na podpisach ;) żeby mieć o czymś zdanie trzeba to np.
samemu sprawdzic itp. a nie opierać się na czyjejś opinii.

--
"Teraz to akurat zastanawiam sie jedynie nad tym, czy jestes normalna,
czy jednak stuknieta." Marcin 'Cooler' Kuliński

160. Data: 2007-03-02 08:45:56

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisal:

> "Jurek" <g...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> es8i2d$jfj$...@i...gazeta.pl...

> zapomnialem dodac , ze ten pan (bo to byl "on") nie mogl sie "zapoznac" bo
> mial pilna komorke do postawienia :))))

Jesli ten lekarz nie mial czasu zapoznac sie z twoja dokumentacja medyczna
(o ile oczywiscie ja posiadasz), to mozna znalezc innego i w ogole inne wyjscie
z sytuacji, aby taka sprawe naglosnic.

Mozna tez sprobowac to opublikowac w jakims czasopismie, ale trzeba miec wyniki
badan kontrolnych z kilku lat.

Jest caly wachlarz mozliwosci, a nie tylko wyklocanie sie z ludzmi po niszowych
grupach dyskysyjnych.

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa