Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

171. Data: 2007-03-02 16:53:50

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek z Francji napisal:

> <j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
> 4...@n...onet.pl...

> francuskiemu jureczkowi to ...wisi :)))

Skoro Jureczkowi wisi, to dlaczego wycial to co napisal w poprzednim poscie?
... cytuje:

"> jezeli zwracasz sie do mnie per "francuski jureczek" to liczysz na to ze ja
> powaznie potraktuje wieloplciowa jeff-owa :)))"

...oraz ciagnie temat dalej? Osobiscie moge sie zalozyc, ze bedzie wypominal te
przekomarzanki przy kazdej okazji kolejnego ewentualnego postu ktory zamieszcze
na grupie i przez kolejne lata:)

Czy to tak trudno pojac, ze kazda akcja rodzi rekcje? Powtarzam, nie czepiaj sie
non stop, dyskutuj merytorycznie a nie zabawiaj sie w optymalnego adwokata,
skoro nikt ci za to nie placi.

No, chyba ze sie myle:)

> nie jestes dla mnie ZADNYM autorytetem , a tym bardziej osoba ktora uwazam
> za kogos z kim mozna spokojnie wymieniac poglady. Nasze wspolne "kontakty"
> trwaja od lat, i do czego jestes zdolna to ja juz wiem :)))

A w ktorym miejscu napisalem, ze domagam sie abys mnie uznal za swoj autorytet?
Nie przeczytales dokladnie mojego postu w ktorym poprosilem o podanie
konkretnych dowodow na temat twojego wyleczenia z rzekomo ciezkiej choroby?

A czy jest ktokolwiek na swiecie poza oczywiscie twoja rodzina i optymalnymi,
z ktorym mozesz porozmawiac spokojnie, pomimo ze bedzie kwestionowal twoja
zdanie i poglady?

Oczywiscie nie musisz odpowiadac, bo to jest pytanie tylko reteoryczne.

Nie wiem z kim masz kontakty od szeregu lat. Ale na pewno nie ze mna personalnie:)

> czy Ty wiesz co to jest dokumentacja medyczna? skoro czegos sie domagasz to
> powinnas chociaz miec cien pojecia o tym o czym mowisz. Dla mnie jestes
> znerwicoana opetana misyjnym zacieciem osoba, ktorej trudno powtrzymac sie
> od wscieklych atatkow na kazdego kto nie pada na kolana przed twoja
> tajemna(!!!) wszech-wiedza dietetyczna :))) A taka osoba jest ostatnia
> ktorej mial bym ochote cokolwiek ujawniac.

Gdybym nie wiedzial co to jest i jak jest wazna dokumentacja medyczna, to bym
sie jej tak usilnie nie domagal.
To chyba oczywiste. Ponadto w dzisiejszych czasach tylko niewiele osob nawet
tylko ze srednim wyksztalceniem nie wie co to jest dokumentacja w ogole, a
medyczna w szczegolnosci oraz jak bardzo jest wazna.

Z tymi nerwowymi reakcjami i padaniem na kolana, jest akurat dokladnie odwrotnie.
To co napisales powyzej na moj temat, to akurat jest wlasnie opis zachowan
twoich i innych podobno optymalnych popularyzatorow diety Kwasniewskiego,
ktorzy buszuja w internetowej sieci, a nie opis moich zachowan.

Jesli nawet sprawialem takie wrazenie, to wynikalo to z mojego dopasowania sie
do poziomu dyskusji ktory sami generujecie;)
Traktowalem to jako rodzaj raczej nieprzyjemnej zabawy internetowej.

> no!!!!

No i prosze:) Ty wiesz lepiej kim ja jestem, bo opykrystyna ci tak powiedziala?
Ale za chwile bedziesz oczywiscie twierdzil, ze ty jestes zupelnie niezalezny od
nikogo i potrafisz samodzieln myslec i rozumowac;DDD

> le nim tez nie jestem. Zreszta jakie to ma znaczenie w sieci internetowej?

> tylko ze Ciebie to ja juz znam od zbyt dlugiego czasu zeby dac sie nabrac na
> te "plewy" :)

Tak znasz mnie? To moze napisz mi dokladnie co za krzywde ci osobiscie
wyrzadzilem. Bo ja nic na ten temat nie wiem.

> dlugo to swoich nerwowo nie utrzymalas na wodzy, kilka zdan i krach!!!!!

Gdzie widzisz moja reakcje nerwowowa w powyzszym tekscie? Ten tekst opisuje
zachowanie na grupach dyskusyjnych twoje i innych aktywistow rzekomo
optymalnych, a nie moje.

> juz sie boje! a co z moim dostepem do internetu? bo jak widzisz nie mam
> zadnych problemow a czas leci :)

Nie chodzi o to, ze masz sie mnie bac, tylko o to, abys glupkowato nie czepial
sie kazdego postu o krytycznej tresci na temat zarwono diety Kwasniewskiego jak
i terapeutycznej sekty biznesowej, ktora ten czlowiek zalozyl.
Staraj sie dyskutowac merytorycznie, a nie personalnie, o ile rzeczywiscie nie
masz z tym watpliwym biznesem nic do czynienia.
Nie skacz ludziom do oczu tylko dlatego, ze niebezpodstawnie krytykuja ten
watpliwy biznes terapeutyczny, bo to jest infantylne i anormalne.

> po ilu takich pokazach, wreszcie dotrze do Ciebie, ze jestes
> mega-super-specjalistka od takich "wystepow". Przypomne Ci tylko ze nawet
> Cooler mial Cie dosyci to mimo ze przez dlugi okres czasu bardzo ostro
> sekundowala temu co on pisla :))))

Gdzie w tym tekscie widzisz wystepy? Jest to kategorycznie sformulowane pytanie
o dowody, ktore potwierdzalyby to co twierdzisz na temat twojego cudownego
wyleczenia z nieuleczalnego przy pomozy diety Kwasniewskiego.
Kazdy odpowiedzialny i uczciwy czlowiek juz dawno podalby takie informacje, a
nie robilby z tego problemu, bo zdawalby sobie sprawe, ze rozpowszechnianie tego
typu informacji bez pokrycia jest po prostu niebezpieczna glupota.

A tak na marginesie...Czy teraz Cooler jest dla ciebie tez juz autorytetem?
A skad twoja pewnosc, ze mi zalezy na opinii Coolera o mnie?
Nie, nie zalezy mi. Przekonalem sie do czegos i tyle.
Ale sie nie bede z tego powodu i przy kazdej okazji sie go czepial i mu to
wyznawal.
Co mialem mu do powiedzenia, to mu juz wyraznie powiedzialem.
Sprawe uwazam za zamknieta.

> no! "a ty masz wszy" ;)

No i prosze, caly Jureczek:) Kazdy normalny czlowiek ktory przeczyta tego typu
odpowiedz, na pewno juz wie czy moze traktowac powaznie twoje ustne deklaracje
o rzekomym uleczeniu z nieuleczalnego:)

> w te slowa do mnie!!!? , ja facet od zawsze i do grobowej deski, bez zadnych
> ciagat do "innosci" :)))

Nie znasz tego slowa? To taki staropolski zwrot do adwersarza:)

> ok!!!

no to czekam, bo ciagle mi to obiecujesz. Tylko zaznij od samego poczatku, aby
bylo dokladnie widac kto pierwszy zaczal te agresywne bluzgi.

> a moze w ustalanie kto jest jakiej plci i dlaczego ma z tym problemy?

Juz ci pisalem, ze to nie ma zadnego zaznaczenie w sieci internetwej gdzie tego
typu sprawy sa po prostu nie do udowodnienia. Tutaj liczy sie tylko to, co kto
pisze i czy potrafi do tego przekonac innych.

> Ty jestes tylko JEDNA!!!! osoba, i nie staraj sie o stanowisko wyraziciela
> opinii wszystkich, bo poparcie to bedziesz marne i bliskie jednego glosu
> (swojego!)

To jest generalne stwierdzenie i nie dotyczy tylko mojej osoby. Twoimi i
niektorych (podobno) optyaktywistow, potencjalnymi wrogami i przeciwnikami,
sa bowiem wszyscy ci, ktorzy nie zgadzaja sie z tym co pisza ci rzekomi
propagatorzy diety Kwasniewskiego.

Natomias zupelnie bezkrytycznie polykasz kazda poseudonaukowa brednie, ktora
oglosi tu jakis osobnik buszujacy po grupie, a ktory wirtualnie zadeklaruje,
ze jest opty:)

Ale znowu uwazasz, ze udalo ci sie zwekslowac sprawe w tereny personalne, byle
jak najdalej od konkretow czyli dowodow twojego rzekomego uleczenia, bo to
jednak zbyt niebezpieczny temat dla ciebie. Prawda?

172. Data: 2007-03-02 16:57:10

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty zaczynajac optymalna diete nie sprawdziles jej na sobie, uwierzyles
> temu co pisza inni, co napisal Kwasniewski. skad czerpales wiedze
> jak masz ja stosowac?? z ksiazki- a wiec? odpowiedz sobie teraz sam.

Żeby coś sprawdzić musisz to poznać, jak poznałem to sprawdziłem ;) nikomu
nie wierzyłem. Profesorowie nie sprawdzili a wydali opinie kapujesz ??

--
"Przypadki szczegolne nigdy nie sa dobrymi przykladami ilustrujacymi ogolne
zaleznosci." Marcin 'Cooler' Kuliński

173. Data: 2007-03-02 17:23:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> wrote in message

> Żeby coś sprawdzić musisz to poznać, jak poznałem to sprawdziłem ;) nikomu
> nie wierzyłem. Profesorowie nie sprawdzili a wydali opinie kapujesz ??

poznales na podstwie czego? - komus uwierzyles, ktos zadecydowal
za Ciebie...
Twoje sprawdzenia to sprawdzenia na poziomie kuchni, wybacz ale
zadbe ta wartosc dla nauki. tak samo moze powiedziec wielu ludzi
"iz moja babcia palila i nie umarla na raka pluc, co wiecej czula sie
swietnie".
Wypowiedzi Kwasniewskiego, wybacz, ale sa na prawde szarlatanskie.

profesorowie sprawdzili, wiele badan na temat szkodliwosci takiego
zestawu dietetycznego. nie wiem czego chcialbys wiecej. takich opinii
jak Twoja? "jem tluszcz, i czuje sie lepiej niz wczesniej"....
to nie nauka, to wiara. za Ciebie zadecydowano. uwierzyles szarlatanowi.

iwon(K)a

174. Data: 2007-03-02 19:15:20

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...

> Hmm... Ja nie mieszkam w Kanadzie, prawie na bierząco śledzę co dzieje się
> w polskiej polityce i takiej interpelacji poselskiej nie przypominam
> sobie.
> Możesz więc coś więcej o tym napisać? Jakieś konkrety, fakty? ;)

a ja mieszkam we Francji i cos takiego uslyszalem w "telewizorowni" :) ,
najlepiej( i najlatwiej!) jest wymyslac innym od "guru" czy innych
"wyznawcow" itd itp, niz samemu poszukac, to bylo sprawozdanie z obrad sejmu
jakies 2-3 lata temu(?) , jak chcesz poczytac cos na ten temat to sobie
poszukaj :)

Jurek

175. Data: 2007-03-02 19:38:06

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@a...pl> a écrit dans le message de news:
4...@n...onet.pl...
> Skoro Jureczkowi wisi, to dlaczego wycial to co napisal w poprzednim
> poscie?
> ... cytuje:

bo posty to nie wielostronicowa korespondencja, zachowuje to do czego sie
odnosze, ale to to dla Ciebie zbyt trudne :)
jezeli Ciebie to okreslenie "rajcuje" to je cytuj :)

> [...]
> wypominal te
> przekomarzanki przy kazdej okazji kolejnego ewentualnego postu ktory

chwileczke! czy to nie Ty domagasz sie przytaczania swoch wypowiedzi , bo
bez przerwy cos Ci trzeba udowadniac!? Tylko zasmuce Cie ale nie mam
problemow z pamiecia, a studiowanie twojej tworczosci nie jest czym
interesujacym czy pasjonujacym, i powracanie do tego co juz stworzylas nie
jest czym o czym snie po nocach, twoja bierzaca tworczosc w zupelnosci
pokrywa moje potrzeby w tym zakresie

> No, chyba ze sie myle:)

to jeszcze nie odkrylas ze istnieje swiatowa organizacja optymafijna ktora
oplaca takich Jurkow za pisanie o DO!!!! straszne !!!, tylko ze teraz MUSISZ
zglosic to do prokuratury!!!! niezglaszanie przestepstw tez jest karalne
:))))

> [...]
> Nie przeczytales dokladnie mojego postu w ktorym poprosilem o podanie
> konkretnych dowodow na temat twojego wyleczenia z rzekomo ciezkiej

to moze powiedz jak mam Ci przeslac 86 zdjec rentgenowskich ( to tylko czesc
dotyczaca sarkoidozy), chyba nie spodziewasz sie ze ci wysle oryginaly?

> A czy jest ktokolwiek na swiecie poza oczywiscie twoja rodzina i
> optymalnymi,
> z ktorym mozesz porozmawiac spokojnie, pomimo ze bedzie kwestionowal twoja
> zdanie i poglady?

moze cie to zaskoczy ale mlodsza z moich corek nie jest "optymalna"(byla) ,
i .... nic sie nie dzieje :)

> Oczywiscie nie musisz odpowiadac, bo to jest pytanie tylko reteoryczne.

a czyli zadajesz mi pytanie, na ktore juz sobie odpowiedzialas ! to po co to
piszesz?

> Nie wiem z kim masz kontakty od szeregu lat. Ale na pewno nie ze mna
> personalnie:)

personalnie na pewno nie! :)))) ale w swiecie wirtualnym to juz bardzo duzo
"uprzejmosci" sobie przeslalismy, czy mam Ci przypomniec ze nawet pozwolilas
sobie na zasmiecanie mojej "poczty" (o internetowej mowie oczywiscie)

> [...]
> tylko ze srednim wyksztalceniem nie wie co to jest dokumentacja w ogole, a
> medyczna w szczegolnosci oraz jak bardzo jest wazna.

Tylko u jednego lekarza sa to dwa opasle skoroszyty A4, jak sobie wyobrazasz
przeslanie czegos takiego? O zdjeciach rentgenowskich juz wspominalem.

> [...]
> twoich i innych podobno optymalnych popularyzatorow diety Kwasniewskiego,
> ktorzy buszuja w internetowej sieci, a nie opis moich zachowan.

czy Ty masz kontakt (chociasz czasem) z rzeczywistoscia?

> [...]
> do poziomu dyskusji ktory sami generujecie;)
> Traktowalem to jako rodzaj raczej nieprzyjemnej zabawy internetowej.

bajek to Ty czasem nie piszesz?

> [...]
> niezalezny od
> nikogo i potrafisz samodzieln myslec i rozumowac;DDD

dodam tylko, ze obecnie w OE ukazujesz sie z dwoma pseudonimami (jako
autor/ka)

> Tak znasz mnie? To moze napisz mi dokladnie co za krzywde ci osobiscie
> wyrzadzilem. Bo ja nic na ten temat nie wiem.

krzywde!!!? przeceniasz sie, ale juz jako Jeff, straszylas mnie odcieciem od
internetu, no i co?

ouf! reszta ciach ! starczy !

Jurek

176. Data: 2007-03-02 20:45:09

Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

januszek napisał(a):

> Hmm... Ja nie mieszkam w Kanadzie, prawie na bierząco śledzę co dzieje się
> w polskiej polityce i takiej interpelacji poselskiej nie przypominam sobie.
> Możesz więc coś więcej o tym napisać? Jakieś konkrety, fakty? ;

Od tamtego czasu już parę lat minęło, służba zdrowia prawie leży z braku
kasy, ale na dotowanie cukrzyków i wielu innych "nieuleczalnych" chorób
z budżetowej kasy na razie starcza... ważniejsze są do uratowania
posady, które z cukrzycy czerpią zyski...

http://glinki.com/?l=5otqbp

Krystyna
--
Nie masz w państwie nic boleśniejszego ponad to, kiedy ludzie sprytni
uchodzą za mądrych. Francis Bacon

177. Data: 2007-03-02 21:59:02

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> [...]
> jakies 2-3 lata temu(?) , jak chcesz poczytac cos na ten temat to sobie

Taaa... Albo dajesz konkrety albo znowu to jakas podpierdolka... ;)
Wiec?

j.

178. Data: 2007-03-02 22:01:32

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> [...]
> z budżetowej kasy na razie starcza... ważniejsze są do uratowania
> posady, które z cukrzycy czerpią zyski...

jezu... Przecież to jest tak głupie, że aż boli... Ty się Krysiu idź
leczyć, bo może nie jest jeszcze za późno...

j.

179. Data: 2007-03-03 06:09:40

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mama mówi uważaj bo gorąca a Sławuś i tak wsadza swoją różową roczkę do
> wrzątku? ;PPP A wydawać by się mogło, że selekcja naturalna już dawno
> wyeliminowała takie naiwne jednostki... ;PPP

Rozumiem że ty uwierzyłeś Mamie i nigdy nie sprawdziłeś ??

--
Slawek

180. Data: 2007-03-03 06:15:45

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezu... Przecież to jest tak głupie, że aż boli...

Masz temat na nowy wątek ;P

--
"jestes dla mnie przykladem polglowka, i nie wnikam w to, czy masz tak od urodzenia,
od picia chlorowanej wody, upadku glowka na schodek w dziecinstwie, czy tez od

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa
Masło.