Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

11. Data: 2007-02-27 21:05:43

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Relacja miedzy tytulem wiadomosci a trescia podczepionego pod nim
artykulu przypomniala mi starenki, ale jakze adekwatny do sytuacji,
dowcip...

Pewnego razu Chruszczow zalozyl sie z Kennedym, ze wygra z nim wyscig na
100 metrow. Wygral oczywiscie Kennedy, poniewaz byl mlodszy. Na drugi
dzien radziecka "Prawda" napisala o tym wydarzeniu:
"Towarzysz Chruszczow zajal zaszczytne drugie miejsce, zas Kennedy
przybiegl przedostatni."

12. Data: 2007-02-27 21:47:53

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeef" <j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
4...@n...onet.pl...

> Francuski Jureczek napisal:

no teraz juz jestem "francuski"! skleroza calkiem ci mozg zjadla? :)

> A tak cos na temat to ty potrafisz napisac, Si_urus ?

no, no ten wysilek inteliktualny moze ci zaszkodzic!

> A moze ty tez juz tylko popuszczac w gatki potrafisz w tej swojej
> mentalnej
> piaskownicy :))

Jeff-owa ty sie tak nie napinaj bo to Ci zaszkodzi!

> PS. widze ze nareszcie sie przyznales w ze masz wykszalcenie
> BUC+2...hehehehe

wiem ze to zbyt trudne dla ciebie, ale kiedys chcialas sie popisac
znajomoscia Francji :))))

Jurek

13. Data: 2007-02-27 22:14:25

Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> "Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> wrote in message

> tyle tylko, ze na Kwasniewskim zjadacie saturated fat a nie unsaturated.
> chyba, ze sie Kwasniewski wreczscie doksztalcil i cos zmienil w swoich
> opty zaleceniach. poza tym kazda dieta cukrzycowa ma ograniczenie
> w carbohydrates, wiec nie wiem czym sie tu podniecac.
Wiedziałam, że niskotłuszczowcom będę musiała tłumaczyć...
Chodzi o to:
1. ...że jednak istnieje obecnie NISKOwęglowodanowy trend w badaniach
na rzecz zwiększenia w diecie tłuszczów (na razie wszystkie zasługi
ujawniające się w badaniach przypisuje się tym nienasyconym... może
wynika to z ostrożności by nie być wyklętym jak Atkins... (?) :-\
nawet trudno z badań dowiedzieć się JAKIM tłuszczem karmiono
owe osoby z nadwagą (prawdopodobnie jedyną słuszną oliwą z oliwek
a jej profil tłuszczowy już tu omawialiśmy, więc przypomnę
http://glinki.com/?l=ekdauy
a przecież produkty odzwierzęce także zawierają słynne omegi...
A żeby było jeszcze śmieszniej, to np. w wołowinie hodowców bydła
rasy mięsnej w Kobe jest zadziwiająco dużo tych, tak pożądanych,
zdrowych kwasów tłuszczowych:
http://1-800-kobebeef.com/kobemasc33.html
2. ...że jest to kolejny dowód, że od tłuszczów w diecie jednak się
chudnie, wbrew utartym skojarzeniom, że "od tłuszczów się tyje",
mimo, że zastosowano NIEZNACZNE zmiany ilości BTW w kierunku tłuszczów.
3. ...że tłuszcz w diecie jest nie winny chorobom ukł. krążenia, i
okazało się, że taka dieta może być korzystniejsza w zmniejszaniu
ryzyka tych chorób,
4. ...że naukowcy ciągle mają, jak widać, problem z ustaleniem niezbędnej
zalecanej dawki NNKT - z jednej strony ustalone badaniami
zapotrzebowanie dotyczy zaledwie kilku procent NNKT w ogólnej puli
tłuszczów - patrz: tabele IŻŻ, podam kolejny raz:
http://www.izz.waw.pl/wwzz/normy_energia_tabele/tabe
la_08.html
a jak widać stale ponawiane badania prowadzą badaczy do wniosków
i zaleceń, że tych (czy napewno tych?) tłuszczów w diecie powinno być coraz
więcej, no i stale się do nich namawia, chociaż w piramidzie żywienia
tłuszczów
nie widać ich wcale... (?) jakaś ta piramida przeterminowana...(?)
5. W naturze niestety (a może stety) nie występują wyizolowane tłuszcze
jednonienasycone i nawet oliwka z oliwek jest skrajnie daleka od
zalecanej proporcji kwasów n-6 do n-3 jak 4-5

W sumie żywieniowcy mają coraz większy problem z ustaleniem
zdrowej diety... a chorób i chorujących przybywa, mimo powszechnego
zbożożerstwa, owocożerstwa, oliwkopijstwa i nachalnej propagandy
niskotłuszczowej... :-P

Krystyna
--
Zwierzęta się wypasają; człowiek je; ale umie jeść tylko człowiek
mądry. A.Brillat-Savarin

14. Data: 2007-02-27 22:34:09

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

optyKrystyna napisala:

> Wiedziałam, że niskotłuszczowcom będę musiała tłumaczyć...

Ty niczego nie musisz tlumaczyc. Ty najpierw sprobuj dokladnie dowiedz sie co
napisano w tej publikacji.
Grupowicz Iwon(K)a, chce ci przeciez pomoc w zrozumieniu tekstu, wiec
skorzystaj z tej pomocy.
Dlatego tez jesli nie rozumiesz tekstu, to nie rozsiewaj nieprawdziwych
informacji oraz nie wymyslaj niestworzonych bredni pseudonaukowych na
tematy dietetyczne, bo sie tylko kopromitujesz.

15. Data: 2007-02-27 23:06:19

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
4...@n...onet.pl...
> Grupowicz Iwon(K)a, chce ci przeciez pomoc w zrozumieniu tekstu, wiec
> skorzystaj z tej pomocy.

no z pomocy dentystki to Krystyna nie musi korzystac :)

> Dlatego tez jesli nie rozumiesz tekstu, to nie rozsiewaj nieprawdziwych
> informacji oraz nie wymyslaj niestworzonych bredni pseudonaukowych na
> tematy dietetyczne, bo sie tylko kopromitujesz.

a moze cos ujawnisz z twoich super tajnych i konfidencjonalnych dokumentow
ktore juz dawno temu mialy powalic swiat na kolana, a wszystich opty wyslac
na cmentarze a w najlepszym wypadku do wiezien! ;)))))

Jurek

16. Data: 2007-02-27 23:30:29

Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> no z pomocy dentystki to Krystyna nie musi korzystac :)
Tak właśnie jest od wielu lat! :-)
I to jest jeszcze jeden dowód że DO jest najzdrowsza.

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje.

17. Data: 2007-02-27 23:34:30

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Francuski Jurek napisal:

> [...]
> ktore juz dawno temu mialy powalic swiat na kolana, a wszystich opty wyslac
> na cmentarze a w najlepszym wypadku do wiezien! ;)))))

To co powyzej napisales, nadal nie ma kopletnie zadnego zwiazku z tematem topiku.
Mozesz cos napisac konkretnego na temat zamieszconej tu publikacji, czy tez nie,
tylko dlatego, ze jej po prostu kompletnie nie rozumiesz?

18. Data: 2007-02-28 04:15:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak właśnie jest od wielu lat! :-)
> I to jest jeszcze jeden dowód że DO jest najzdrowsza.

ja tam nie wiem. jak patrze na to co Ty piszesz i jakie wnioski
wyciagasz to zdrowe zeby (o co wcale nietrudno na starosc)
niewiele sa pocieszjace...

iwon(K)a

19. Data: 2007-02-28 04:22:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedziałam, że niskotłuszczowcom będę musiała tłumaczyć...

a angielski umiesz?

> [...]
> owe osoby z nadwagą (prawdopodobnie jedyną słuszną oliwą z oliwek
> a jej profil tłuszczowy już tu omawialiśmy, więc przypomnę

mam wrezenie, ze znasz tylko ten tluszcz. jest tez pare innych, ktore w
diecie tej mozgly wystapic.

> a przecież produkty odzwierzęce także zawierają słynne omegi...

no oczywiscie, lososie na ten przyklad. ale w nienasyceniu to akurat nie
o omege sie rozchodzi.

> 2. ...że jest to kolejny dowód, że od tłuszczów w diecie jednak się
> chudnie, wbrew utartym skojarzeniom, że "od tłuszczów się tyje",
> mimo, że zastosowano NIEZNACZNE zmiany ilości BTW w kierunku tłuszczów.

a umiesz angielski?
bo tam napisane bylo "a calorie-restricted diet"

> 3. ...że tłuszcz w diecie jest nie winny chorobom ukł. krążenia, i
> okazało się, że taka dieta może być korzystniejsza w zmniejszaniu
> ryzyka tych chorób,

tluszcz _nienasycony_.

> [...]
> tłuszczów
> nie widać ich wcale... (?) jakaś ta piramida przeterminowana...(?)

sledzisz to jakos? jak sie to zmienia?
jak myslisz dlaczego? piramida jest jaka jest. pogooglaj troche to
zobaczysz, ze
co kontynet, albo co region piramida jest nieco inna.....

(...)
> [...]
> zdrowej diety... a chorób i chorujących przybywa, mimo powszechnego
> zbożożerstwa, owocożerstwa, oliwkopijstwa i nachalnej propagandy

rozumiem, ze tak mozesz myslec. jednak bledne sa Twoje wnioski.
poszukaj w medycznych zrodlach jak zmiana diety (zalecana przez swiat
medyczny a nie optykwasna) zmienia zapadalnosc na choroby.
warto, zebys oderwalas sie juz od diety i zajela innymi aspektami czynnikow
powodujacych choroby.

iwon(K)a

20. Data: 2007-02-28 05:17:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@v...pl> wrote in message

> [...]
> co
> napisano w tej publikacji.
> Grupowicz Iwon(K)a, chce ci przeciez pomoc w zrozumieniu tekstu, wiec

mam wrazenie, ze do Krysi nie dociera, ze niskotluszczowa dieta
jest dobra i skuteczna . w konkluzji stoi to jak wol. no nic
zobaczymy czy wreszcie to Krysia zobaczy.

iwon(K)a
ps Krysiu polecam sie w pomocy jezyka angielskiego.

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa
Masło.