Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

221. Data: 2007-03-03 22:28:05

Temat: Re: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> wrote in message
news:escs9j$not$2@inews.gazeta.pl...

news:esclc9$5va$1@news.onet.pl...
> a mozesz nam przyblizec bardziej owe zmiany np jak
> zredukowales kasze, biale pieczywo, owoce, ile i jakie
> przedtem jadles, cukry proste (lizaki, cukierki itp)

Diametralnie ;) zredukowałem kasze, ziemniaki i pieczywo do około 70-100 g
czystego cukru na dobe, za słodyczami nie przepadałem jakiś miętus najwyżej
itp. ciast nie jadłem zbyt wiele lubiłem takie różne galaratkowato
śmietanowe serniki na zimno ;) ale w rodzinie nikt tego nie robił więc
ewentualnie w gościach mogłem się poczęstować, lubiłem za to słodkie napoje
gazowane, zwłaszcza w upały.

no i tym samym mogles zredukowac wystepujacy w tychze produktach alergen
wywolujacy astme. dieta eliminacyjna po prostu....

iwon(k)a

222. Data: 2007-03-04 19:35:45

Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> "januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
> s...@l...eu.org...
>
> widzisz biedaku Krystyna blyskawicznei znalazla zrodla, a Ty poza malo
> inteligentnym docinkami (jakos zly wplyw ma ta twoja dieta), nic nie
> potrafisz :

Poczytałam sobie co januszek ma w sieci do powiedzenia i rzeczywiście
docinki to jego specjalność w stylu: "a ja wszystko wiem, bo umie guglować,
a wy jezdeście gupi"... Ale nie przyszło mu do głowy poszukać samemu relacji
o DO w sejmie... A jak link dostał, to z braku kontrargumentów pozostał
nerwowy chichot...

I chyba ostatnio przytył skoro nagle tak intensywnie tu się produkuje
ze swymi mondrościami w stylu: "tylko gupki jedzom tłusto, a mondre jedzom
wszystko co lubiom"... Heureka! jezdem mondry! januszek-gieniuszek
:-P ;-)

Krystyna

223. Data: 2007-03-04 20:12:42

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Oj ;) Akurat łatwo sprawdzić ;) Zacznij palić od jutra ;) I szybko
> zobaczmy jak Ci się zdrówko poprawi ;)))))))

poniewaz mozg cwiczysz przy kazdym posilku, to dopowiedz na dwa prosciutkie
pytania bedzie totalna latwizna :)

pytanko a: czy wszyscy palacze zapadaja na liczne choroby ktore wiaze sie z
paleniem tytoniu?

pytanko b: czy wszyscy chorzy na raka pluc to aktualni/byli palacze?
(dotyczy to wszystkich innych chorob "przypisywanych" tytoniowi)

a jak wysilek itelektualny Cie nie wyczerpal , to pytanko dodatkowe; jaka z
popularnych uzywek powoduje nawiecej zgonow?

Jurek

224. Data: 2007-03-04 20:18:38

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Och... Zapomniałem, że Tobie trzeba jak dziecku pokazywać:

a to Ty pokazujesz sie dzieciom!? no no ktory to praragraf jest na to?

> http://tinyurl.com/34keeh
>
> http://tinyurl.com/2s3pfv

widze ze rajcuja Cie takie nowinki! :)
ale zamiast sie podniecac i pokazywac dzieciom, moze czytal bys uwazniej co
cytujesz? Szczegolnie dyskusje z pierwszego wartku? Ale to juz przekracza
twoj wyczerpany (mysleniem w czasie przygotowywania posilkow) :)))

Jurek

225. Data: 2007-03-04 20:49:09

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> a écrit dans le message de news:
esf73c$20j$...@n...onet.pl...

>Heureka! jezdem mondry! januszek-gieniuszek

no coz , od czasu do czasu, pojawia sie taki "aktywny" z poczuciem misji.
Przez te kilka lat , jak jestem na tej grupie sporo sie takich przewinelo. A
co on mowil o stazu na DO , po ktorym "wszytkie opty" umra bo sie im zyly
pozatykaja? :))
Bo cos mi sie zdaje ze juz mi blisko! i moze musze szykowac sobie jakas
"ekstra jesionke":)))

Jurek

226. Data: 2007-03-04 21:58:23

Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

januszek napisał(a):

> Och... Zapomniałem, że Tobie trzeba jak dziecku pokazywać:
>
> http://tinyurl.com/34keeh
>
> http://tinyurl.com/2s3pf

1. Zmarły całe dwie osoby w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat mimo
stosowani
DO... No straszny pogrom... :-(

2. Jakoś nikt nie zauważa, ile osób codziennie umiera na dietach
wysokowęglowodanowych lub mieszanych i jakoś nikt nie robi z tego sensacji.

3. Bądź łaskaw też zauważyć, że na DO najczęściej przechodzą ludzie
schorowani,
i raczej w starszym wieku, ludzie, którym medycyna NIE JEST W STANIE już
pomóc, nie dziwne zatem, że zdarzy im się umrzeć - nawet, jeśli byli na tej
diecie kilka lat.

4. J.K. nigdy nie powiedział, że optymalni są nieśmiertelni, ale że na
DO mają
szansę żyć dłużej niż na innej diecie, a ustępowanie "nieuleczalnych" chorób
jest tego najlepszym dowodem.

5. Wg uświęconych naukowych teorii optymalni z powodu tak "patologicznej
diety" powinni masowo padać jak muchy, a Ty wygrzebujesz jakieś jakieś
incydentalne przypadki.

5. Nieliczne wyjątki POTWIERDZAJĄ regułę.

Krystyna
--
Teorie nauki muszą być oceniane na podstawie faktów i przyczyn,
a nie poprzez dogmat. Thomas Huxley

227. Data: 2007-03-05 00:04:46

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> wrote in message

> 1. Zmarły całe dwie osoby w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat mimo
> stosowani
> DO... No straszny pogrom... :-(

znaczy optymalni sa niesmiertelni. tak??

> 2. Jakoś nikt nie zauważa, ile osób codziennie umiera na dietach
> wysokowęglowodanowych lub mieszanych i jakoś nikt nie robi z tego
> sensacji.

nie. w ogole. zupelnie. Krysiu niby przytaczasz tyle cytatow, i linkow
ale jakos omijaja Cie wciaz podawane dane....

> [...]
> i raczej w starszym wieku, ludzie, którym medycyna NIE JEST W STANIE już
> pomóc, nie dziwne zatem, że zdarzy im się umrzeć - nawet, jeśli byli na

skoro optymalna leczy wszystko, to chyba wlasnie ludzie schorowani
powinni ja stosowac. skoro stale powtarzacie jak to wam poprzechodzily
choroby, na ktore medycyna nic nie pomogla, a opty tak to wlasnie
zaprzeczylas teraz sama sobie.....

> [...]
> mają
> szansę żyć dłużej niż na innej diecie, a ustępowanie "nieuleczalnych"

to ustepuja, czy nie?

> 5. Wg uświęconych naukowych teorii optymalni z powodu tak "patologicznej
> diety" powinni masowo padać jak muchy, a Ty wygrzebujesz jakieś jakieś
> incydentalne przypadki.

trzeba na to czasu.

> 5. Nieliczne wyjątki POTWIERDZAJĄ regułę.

bzdura.

iwon(K)a

228. Data: 2007-03-05 08:02:38

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

[...]

Pytanka są tendencyjne Wysoka Izbo ;P

j.

229. Data: 2007-03-05 08:16:11

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> 1. Zmarły całe dwie osoby w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat mimo
> stosowani
> DO... No straszny pogrom... :-(

Czy ja pisałem o jakimś pogromie? Ot z mojej luźnej uwagi, napisanej
przy okazji o sasiędniej grupie zrobił się potworek-pogromek... ;P

> 2. Jakoś nikt nie zauważa, ile osób codziennie umiera na dietach
> wysokowęglowodanowych lub mieszanych i jakoś nikt nie robi z tego sensacji.

Hę?

> [...]
> pomóc, nie dziwne zatem, że zdarzy im się umrzeć - nawet, jeśli byli na tej

Czyli uważasz, że jeżeli ktoś jest karmiony DK od dziecka to będzie aż
do śmierci sprawny i zdrowy? ;PPP

> [...]
> DO mają
> szansę żyć dłużej niż na innej diecie, a ustępowanie "nieuleczalnych" chorób

O widzisz... Moja uwaga dotyczyła tego, że dwóch propagatorów DK umarło
na choroby, które wedle słów JK są jego dietą uleczalne. Mamy więc
niejako potwierdzenie tego, że DK nie leczy tak jakby to mogło wynikać
ze słów JK.

> 5. Wg uświęconych naukowych teorii optymalni z powodu tak "patologicznej
> diety" powinni masowo padać jak muchy, a Ty wygrzebujesz jakieś jakieś
> incydentalne przypadki.

Masowo jak muchy to padają dzieci w Afryce. Patologia DK polega na tym,
że mimo tego, że nie ma żadnych dowodów na to, że stosujący DK żyją
dłużej, są zdrowsi, mniej chorują etc to mówi się im, że tak właśnie
jest. A jak widać - nie jest.

> 5. Nieliczne wyjątki POTWIERDZAJĄ regułę.

Za frazą "wyjątek potwierdzający regułę" zwykle chowają się Ci, którzy
zabrneli w nieprawdziwą regułę... bo wyjątek obala regułę. ;)

j.

230. Data: 2007-03-05 10:34:09

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Jurek napisał(a):
>
> [...]
>
> Pytanka są tendencyjne Wysoka Izbo ;P

tendencyjne, powiadasz? a moze nie wygodne? bo jak na prosciutkie pytania ,
jedyna odpowiedzia jest stwierdzenie ze to sa "tendencyjne pytania" , to
znaczy ze obronca "jedynie slusznej" idei nia ma argumentow :)

Jurek

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa