Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

Data: 2014-02-03 11:07:53
Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl>

news:52ef593c$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...

> Zamierzone na pewno jeśli chodzi o wybór akurat Indianki do tej roli,
> ale czy jako dalekosiężna wskazówka "dla potomnych"? No nie wiem, może...

oj tam - dla wskazówką były aluzyjne zdania - jakoś tak :
"to nie są indianie to rdzenni mieszkańcy"
" sa jak dinozałry .."

takie zdania były wtrącane co jakis czas
a w zasadzie - dla rysowania głównego obarazu
nie były potrzebne - więc tak sobie pomysłałem
że miały jakiś dodatkowy sens

> Hm...
> A widziałeś Ty tam gdzieś na tych polach jakieś zboże do żęcia? ;))) Nie
> wiem, czy sierpień tak uniwersalnie się kojarzy ze żniwami, bez względu
> na miejsce.

no właśnei - więc po co sierpień w tytule?
a nie np. "wypadki w ..." ,
lub "rodzina xxxx" gdyby chodziło o rodzinę

tak z rozpędu - może chodziło o temperturę w sierpniu
- problem przegrzania też się wielokrotnie
pojawiał - tak dość wymownie :)))

Ja sie nie upieram - mam tendencje
do nadinterpretacyjnych uogólnień
i zdaje sobie z tego sprawę.
Wszędzie widzę - analogie i piętrowe
znaczenia- symboliczne interpretacje :)))))

Jednak ten film jeśli nie miałaby zamierzonej symboliki
to byłby faktycznie tylko obrazkiem upadku społeczeństwa.
Jakoś wolę ( i dlatego doszukuje się ) by był czymś
wiecej :))))

> No tak, Twoja uniwersalna rada na wszystko.
))))))

o widzisz - jesteś bystra dziewczynka :)))))