Data: 2014-02-03 20:48:48
Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam>
Pokaż wszystkie nagłówki
W dniu 2014-02-01 23:25, Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl.nospam> napisał w wiadomości
> news:lcjmb3$aj9$3@node2.news.atman.pl...
>> W dniu 2014-02-01 21:29, Chiron pisze:
>>> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl.nospam> napisał w wiadomości
>>> news:lcjjh8$7s6$1@node2.news.atman.pl...
>>>> W dniu 2014-02-01 20:44, Ikselka pisze:
>>>>> Dnia Sat, 01 Feb 2014 20:41:26 +0100, FEniks napisał(a):
>>>>>
>>>>>> Znam wiele mam, które przyznają się, że nie potrafią swoim córkom
>>>>>> powiedzieć, co to jest okres u kobiety i do czego służą podpaski.
>>>>>> Serio
>>>>>> serio.
>>>>>
>>>>> A ja nie znam takich mam, serio serio. A na zapadłej wsi mieszkam.
>>>>>
>>>> W 5 klasie podstawówki mieliśmy lekcje biologii, których tematem było
>>>> dojrzewanie płciowe człowieka. Chłopcy chichotali przez cały czas, a
>>>> dziewczynki były zszokowane wiedzą, którą otrzymały na przykład na
>>>> temat cyklu miesięcznego kobiety.
>>>> Dostałyśmy wtedy taki pakiecik od Always z próbkami środków
>>>> higienicznych dla kobiet i książeczką na temat dojrzewania. Ja uważam,
>>>> że 90% dzieci w mojej klasie miało z tym kontakt po raz pierwszy. W
>>>> tym ja.
>>>>
>>>
>>> To właśnie głupota koedukacji. Gdyby te zajęcia były osobno- to
>>> dziewczynki np śmiało by zadawały pytania na temat dojrzewania i
>>> używania podpasek. Co za głupota- nie widzisz tego? Czy chociaż na te
>>> zajęcia nie można było podzielić klasy na chłopców i dziewczynki?
>>
>> Głupotą by było, gdyby chłopcy nie wiedzieli co to są podpaski i cykl
>> miesięczny, a dziewczynki co to są zmazy nocne.
>
> Jednakże- NAJPIERW każde powinno coś dowiedzieć się o swoim ciele.
> Jednak- żeby dziewczynki np mogły się dowiedzieć, co to jest miesiączka
> i jak mają postępować- konkretnie- to_bez_chłopców. Chłopcy w tym wieku
> będą po prostu przeszkadzać- i ani oni z tego niczego nie wyniosą, ani
> dziewczynki nie będą mogły dowiedzieć się tego, co je interesuje.
Myślę, że możesz mieć rację. Nie patrzyłam na to nigdy z takiej strony.
p.
|