Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

From: Paulinka <p...@w...pl.nospam>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Date: Mon, 03 Feb 2014 20:52:34 +0100
<lch0t0$ooa$1@node2.news.atman.pl> <lch16b$6gk$2@node1.news.atman.pl>
<lch20a$ppc$1@node2.news.atman.pl> <lch5kf$t40$1@node2.news.atman.pl>
<lch6uu$uhh$1@node2.news.atman.pl>
<52ec3377$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<lchdm1$5lb$1@node2.news.atman.pl>
<52eccc27$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
<lcikkg$875$1@node2.news.atman.pl>
<52ecda73$0$2373$6...@n...neostrada.p l>
<lciudc$6nr$1@node1.news.atman.pl> <lcji1k$69u$2@node2.news.atman.pl>
<lcjk78$uk6$1@node1.news.atman.pl> <lcjksc$9cm$1@node2.news.atman.pl>
<lcjll3$l2$1@node1.news.atman.pl> <lcjmk3$b36$1@node2.news.atman.pl>
<lcjstj$8ct$1@node1.news.atman.pl>

W dniu 2014-02-01 23:36, Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl.nospam> napisał w wiadomości

> Mogę Ci odpowiedzieć tylko to samo, co odpowiedziałem Ewie:
> "Żeby być ścisłym: dokładnie jest tylko taki wybór, że albo pozostawimy te
> rzeczy rodzicom- albo będą to robić urzędnicy. W pierwszym wypadku- ta
> część
> rodziców, która de facto ma kiepski kontakt ze swoimi dziećmi- zrobi to
> źle.
> Trudno mi oszacować- niech będzie nawet 30%. Oczywiście im mniej
> patologicznych rodzin- tym ten odsetek niższy. Czy urzędnik zrobi to
> [...]

Uważam, że edukację na temat dojrzewania płciowego człowieka,
rozmnażania i antykoncepcji powinni przeprowadzać w szkole nauczyciele,
obok uświadamiania w tych kwestiach przez rodziców, które odbywa się
przecież od momentu, kiedy dziecko o to zapyta albo wykaże
zainteresowanie tematem. To drugie jest najważniejsze, bo nei traktuje
sprawy przedmiotowo.

p.