Re: Dlaczego...

Data: 2005-06-13 23:09:21
Temat: Re: Dlaczego...
Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl>

Paula <p...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hero of the Day" <m...@W...pl> napisał w
> wiadomości news:42adc6dc$1@news.home.net.pl...
>
> żebyś mógł o to pytać ;)
> kolejny zdesperowany, zagubiony, pozbawiony sensu życia Kubuś Puchatek? :)
> ależ wy jesteście niewdzięczni...

ano jestesmy droga Paulo. czlowiek nie dziekuje za rzeczy ktore ma bo wydaja
sie mu takie oczywiste, np. to ze jestem zdrowa, nie mysle o tym ze moge
zachorowac, a przeciez moge i to powaznie; to ze mam dom, ze mam co jesc, w
co sie ubrac, ze mam prace, ze sie ucze, ze mam kochajaco rodzine... to
takie oczywiste dla mnie, oczywiscie jestem wdzieczna ze to mam , ale nie
rozdrabniam sie nad tym, przywyklam do tego to stalo sie moja codziennoscia
i zycie jest chujowe bo Julka kupila se nowego Jaguara, bo Aneta przyjechala
wakacij w Acapulco, bo Zuska ma zabojczo przystojnego faceta, bo ktos inny
ma to co ja chce a nie mam, ale jak juz to posiade bede czula spelnienie do
pewnego punktu i pozniej stanie sie to codziennoscia, czyms normalnym.
Ciagla pogon za szczesciem sprowadza nas do punktu wyjscia, to bledne kolo.
Piekne sa tylko chwile - i to jest prawda, a cala reszta to dolujace,
chujowe zycie.

Wiesz czego nienawidze najbardziej na swiecie? Koncow, konca weekendu, konca
milosci, konca filmu, konca imprezy, konca dziecinstwa, mlodosci, konca
zycia. W kazdym koncu jest jakis poczatek, przynajmniej powinien byc, ale
pozniej znow bedzie koniec i tak wkolko. Piekne sa tylko chwile...