Re: Dlaczego Europa (z)ginie.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dlaczego Europa (z)ginie.
Date: Tue, 6 Jun 2017 10:27:00 +0200

Kviat pisze:

> Pani Monika Gabriela Bartoszewicz musi się jeszcze sporo nauczyć.
> Gdyby taki tekst walnął durny pryszczers drący unijną flagę, tobym
> jeszcze zrozumiał, ale doktor?

No cóż, tak jak w każdej kulturze kobiety domagają się od mężczyzn
materialnego zabezpieczenia ich bytu używając dzieci jako tarczy, którą
rzekomo należy chronić. A w gruncie rzeczy chodzi o ich, kobiet,
poczucie bezpieczeństwa. W tym celu wysyłają, niczym pszczele królowe,
wojowników, czyli mężczyzn, do walki o nowe zasoby. Kobiety islamskie,
które - doskonalej od katoliczek - manipulują seksem doprowadziły do
takiego napięcia wśród męskiej populacji muzułmanów, że ci gotowi są
oddawać własne życie dla zdobycia nowych terenów i niewolników by
zaspokoić nieukojony brak poczucia bezpieczeństwa islamskich kobiet.
Terrorem chcą zapanować nad umysłami rozleniwionych innowierców i
spełnić zachcianki "swoich" kobiet, które do podburzenia nastrojów wśród
mężczyzn wykorzystują seks (niezaspokojenie mężczyzn) i religię.
A nasza pani Dr chce podburzyć katolickich mężczyzn by bronili innej
grupy równie niezaspokojonych kobiet.

> Tak jak każda inna religia. Pani Monika Gabriela Bartoszewicz chyba
> nie mieszka w Polsce, albo celowo manipuluje i udaje, że nie widzi
> co się u nas dzieje. Porażka systemu edukacji.

Porażka systemu edukacji, który uczy i nagradza za stosowanie przemocy
od samego zarania ludzkości. Pomyśl Piotrze, czy mój wywód nie jest aby
właśnie rozwiązaniem tego problemu. Albo przemoc i brak wolności (zakaz)
albo wolność dla wszystkich po zdjęciu zakazu.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin