Re: Dlaczego Optymalni nie sa sektą?

21. Data: 2000-08-10 18:25:51

Temat: Odp: Dlaczego Optymalni nie sa sektą?
Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja właśnie kiedy ostawiłam mięso przestałam się bezustannie przeziębiać,
astma przeszła w postać łagodną a moje serce ma się lepiej niż
kiedykolwiek......Jestem wege od sześciu lat.

:)))beta

22. Data: 2000-08-10 19:40:58

Temat: Re: Pszemol adwokatem Atkinsa - do czego to doszło! :
Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LLeszek <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8...@p...net...
>przywódcą, jest dla Optymalnych Kwaśniewski.
>Atkins zerżnął dietę Kwacha. To nie ulega wątpliwości.
> To chyba nie miał być dowód na to "zerżnięcie" diety?
> Przeczytaj najnowszą książkę Kwacha. Jego badania to lata siedemdziesiątych,
> Atkinsa lata osiemdziesiąte.
> Atkins zmodyfikował dietę, bo nastawił się na chudnięcie - zgodnie z

Z czego by żyły apteki
Tak w ciągu 5 miesięcy schudłem jedząc obficie 23kg i od ponad trzech lat nie
mam powrotu typu jo-jo. Chciałbym jeszcze schudnąć 3-4kg ale to jest
niemozliwe. Zywienie optymalne utrzymuje należną wagę. Ja nie widzę problemu
by to sprawdzić!
5 żółtek jaja kurzego dziennie posiada tyle witamin mikro i makro elementów
ile człowiek potrzebuje na cały dzień.
Mam tylko jedną prośbę nie przechodźcie wszyscy generalne na żywienie
optymalne tylko sukcesywnie w przeciwnym przypadku żywność drastycznie
wzrośnie.

> Przeczytaj Kwacha, on wyjaśnia do czego służą witaminy.
Tu bym dodał tylko zawsze jedno jeżeli używamy skrótu dr Kwach.
Miałem już wiele problemów ze zupką jarzynową prawdziwego Kwacha. To było
wielkie nieporozumienie. Które do nieczegoi nie doprowadziło. Morgano

23. Data: 2000-08-10 19:49:51

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Kwach" nie zajmuje się zawodowo odchudzaniem 200 kilogramowych
> grubasów w USA, tak jak Atkins. To całkiem duża różnica...
> w ogóle chodzić o własnych siłach. Mają poważne
> problemy zdrowotne
Atkins na prawie tyle spraw sądowych co wyleczonych pacjentów z otyłości. Nie
ma tygodnia by takiej sprawy nie było . To jest Ameryka a nie Polska. Jeżeli
ktoś nie konsekwentny w żywieniu optymalnym,i popełnia błędy , które z kolei
stara się przerzucić na barki innych, jest po prostu fałszywym optymalnym a
nie prawdziwym.

24. Data: 2000-08-10 20:02:13

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę więc, że bliżej Kwachowi było do stworzenia
> teorii, a szczególnie po tym gdy z rozkazu został dietetykiem w Ciechocinku.
> Polecam przeczytanie kilku akapitów od strony 126 w nowym wydaniu Diety
> Optymalnej.
> Leszek, Wrocław
> Uważam że strony do 126 też są ciekawe . Zresztą jak cała książka jest
bescelerem.
Po wojnie od 1945 zostały sfałszone tylko trzy tytuły ksiązek i wydane
nielegalnie na lewo .
to: "Bajki Braci Grim" "Wiersze Szymborskiej" po nagrodzie Nobla , oraz
"Dieta Optymalna " dr Kwaśniewwskiego. Inne cegły zalegają półki. Chociażby
dlatego warto przeczytać "Dietę optymalną", gdy na baji już zapóźno, a wiersze
nie bardzo nam leżą.Morgano

25. Data: 2000-08-10 21:33:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"MORGANO" <m...@p...onet.pl> wrote in message news:39930f22@news.vogel.pl...
> Tak w ciągu 5 miesiecy schudlem jedząc obficie 23kg i od ponad trzech lat
> nie mam powrotu typu jo-jo. Chcialbym jeszcze schudnąc 3-4kg ale to jest
> niemozliwe. Zywienie optymalne utrzymuje nalezną wage. Ja nie widze problemu
> by to sprawdzic!

Oczywiście... jednak przyznaj sam, ze Twój pojedynczy przypadek
nie ma znaczenia statystycznego. Moze Atkins w swojej ponad 30 letniej
praktyce przy odchudzaniu grubasów spotkal sie z czymś, co uzasadnia
podawanie dodatkowych specyfików [bo to nie chodzi tylko o witaminy!].
No i Twoja nadwaga, dwadzieścia kilka kilo, równiez nie jest tak ogromna
jakie leczy na codzien Atkins.

> 5 zóltek jaja kurzego dziennie posiada tyle witamin mikro
> i makro elementów ile czlowiek potrzebuje na caly dzien.

Problem tylko w tym, ze nieco mi sie juz jajka przejadly :-(
Oczekuje propozycji, jest jakaś kucharka na grupie,
która zechcialaby mi coś dobrego ugotowac? :-))

> Mam tylko jedną prośbe nie przechodLcie wszyscy generalne na zywienie
> optymalne tylko sukcesywnie w przeciwnym przypadku zywnośc drastycznie
> wzrośnie.

:-)))
Brawo za poczucie humoru, Morgano.

> Tu bym dodal tylko zawsze jedno jezeli uzywamy skrótu dr Kwach.
> Mialem juz wiele problemów ze zupką jarzynową prawdziwego Kwacha. To bylo
> wielkie nieporozumienie. Które do nieczegoi nie doprowadzilo. Morgano

ok, poza tym, brzmi to nieco perioratywnie, ja obiecuje poprawe.

26. Data: 2000-08-10 21:33:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"MORGANO" <m...@p...onet.pl> wrote in message news:39930f23@news.vogel.pl...
> Atkins na prawie tyle spraw sądowych co wyleczonych pacjentów z otylości. Nie
> ma tygodnia by takiej sprawy nie bylo . To jest Ameryka a nie Polska. Jezeli
> ktoś nie konsekwentny w zywieniu optymalnym,i popelnia bledy , które z kolei
> stara sie przerzucic na barki innych, jest po prostu falszywym optymalnym a
> nie prawdziwym.

Wiesz coś konkretnego na temat tych procesów Atkinsa czy to tylko plotki?
Mam nadzieje, ze wiesz o tym ze zrodla od Kwasniewskiego niezaleznego, no nie???

27. Data: 2000-08-11 16:51:30

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczekuje propozycji, jest jakaś kucharka na grupie,
> która zechcialaby mi coś dobrego ugotowac? :-))
Z przyjemnością bym Ci pomógł urozmaicić żywienie jajkami. Mam tak wiele
receptur jajecznych ciągle powadane w innej formie.
Polecam Ci jedną bez gotowania jako zagrycha do wódeczki.
Potrzebny 1 kieliszek 30-50dcm
na dno kieliszka wlewamy kilka kropel magii . Przyprawa w płynie.
następnie żółtko oddzielamy od białka i delikatnie by się nie rozpłynęło
wkładamy do kieliszka, na wierzchu żółtko posypujemy odrobiną pieprzu. Gotowe.
Ustaw sobie baterię 1 wódeczkę jedno jajeczko 1 wódeczka 1 jajeczko itd
będziesz górował nad wszystkimi tymi którzy już będą leżeć pod stołem :-)))
Ps. Kieliszek musisz podnieść otworzyć usta przechylić zawartość połknąć
odbywa się to bezboleśnie. Tylko osoby które będą się Tobie przygladały
zobaczą jak grdyka 1 raz przesunie się z góry na dół i z powrotem :-))). Tylko
na drugi dień nie jedź samochodem!Morgano

.

28. Data: 2000-08-11 22:00:44

Od: "Beda" <g...@p...onet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż to, może z tą różnicą, że o tłustą żywność jest mi tu
> CHOLERNIE ciężko, praktycznie nie można nic dostać tłustego,
> natomiast od wszelkiego rodzaju pieczywa, ciast, słodyczy,
> pączków czy prawie darmowych owoców po prostu głowa boli...

moja koleżanka mieszkająca tam potwierdza- węglowodany w USA górą...

29. Data: 2000-08-11 22:06:47

Od: "Beda" <g...@p...onet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LLeszek" <l...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Coś dla wyjaśnienia:
>
> Four Steps to a Healthy New Lifestyle
może by tak po polsku....

30. Data: 2000-08-11 22:10:58

Temat: Re: Dlaczego Optymalni nie sa sektą?
Od: "Beda" <g...@p...onet.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Billip" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> astma przeszła w postać łagodną a moje serce ma się lepiej niż
> kiedykolwiek......Jestem wege od sześciu lat.

to dlatego, że nie mieszasz paliw...

Badania laboratoryjne - normy
Atopowe zapalenie skóry
Leczenie blizn oparzeniowych
Uboczne skutki dlugotrwalego przyjmowania lekow ??
Propozycja