Re: Dlaczego blonnik jest niezbedny w diecie

Data: 2004-01-25 12:02:20
Temat: Re: Dlaczego blonnik jest niezbedny w diecie
Od: "jurek" <g...@o...pl>

> O, zapewne wielokrotnie. Ale zazwyczaj jest tak, ze autorzy prac
> pozniejszych podejmuja dyskusje z autorami wczesniejszych wynikow,
probujac
> wyjasnic zrodlo rozbieznosci. Tak tez jest z przytoczonymi przeze mnie
> badaniami, ktorych wyniki stoja w sprzecznosci z rezultatami badania
> bedacego czescia "Nurses' Health Study". Ale zeby sie o tym dowiedziec,
> trzeba by podjac odrobine wysilku umyslowego i przytoczone materialy
> przeczytac, zamiast ograniczac sie do bicia piany na grupie.

piszesz o mnie czy o sobie?
czytam (zaskoczony?) i to dosc duzo, a ze uwazam ze swiat nie konczy sie na
diecie (z przyleglosciami), to obecnie czytam duzo o "jajach" jakie naukowcy
robia sobie: z tzw "efektu cieplarnianego", o szkodliwosci( lub nie)
telefonow komorkowych i anten przekaznikowych, czy wplywie urzadzen
elektrycznych (wszelkich) na organizm czlowieka. A do diety i "zdrowia"
wroce jak ukaze sie cos znaczacego. Bo na razie poza "biciem piany" to nie
wiele nowego. Dla ciebie najwazniejsze sa wlasnie zagadnienia zwiazane z
dieta(i okolicami) no i bardzo dobrze. Ale czy ja musze czytac wszystko co
ukazuje sie na swiecie z tej dziedziny? nie :)

Jurek