Dlaczego lekarze mają dźwigać krzyż...

31. Data: 2003-01-20 17:46:36

Temat: Re: Dlaczego lekarze mają dźwigać krzy ż...
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości
news:b0gq0f$49c$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "casus" <c...@r...pl> napisał w wiadomości
>

> Look!
> http://www1.gazeta.pl/radom/1,35219,1275742.html
>
> Właśnie wpłynął do mnie donos, że lekarz orzecznik za odrzucenie wniosku
> bierze od ZUS 1.000 zł.
> Elizabeth
> No i co byś z tym zrobił?\

Wiesz co? Zaluje bardzo, ze prowadze z Toba dyskusje. Powiem Ci dlaczego.
Przeczytalem tylko pierwszy Twoj post do Wyborczej jako komentarz dotyczacy
nietrzezwego lekarza na dyzurze. Zamieszczam go ponizej, aby wszyscy sobie
przeczytali.

CIACH < Wasze opinie (12)
Re: Nietrzeźwy lekarz na dyżurze
Autor: Gość: Elizabeth
Data: 18-01-2003 07:55
IP: 81.15.164.*

A cóż to Radom to wyjatek? Lekarze wszędzie chleją bez
opamietania! Pozdrawiam!
Elizabeth
CIACH>

Niestety wyrobilem sobie opinie o Tobie i Twoim stosunku do WSZYSTKICH
lekarzy. Wiec badz tak dobra i nie pisz mi o uznawaniu jakis tam "niezle"
leczacych lekarzy bo to jest bzdura i klamstwo co napisalas. Dowodem jest to
co powyzej.
Jestes maksymalnie zacietrzewiona na lekarzy, wszystkich wkladasz do jednego
worka, generalizujesz. To nie jest postawa godna uwagi. Powiem Ci jeszcze
cos: pracuje rowniez w Zakladzie Karnym. Jakbym na kazdego mojego pacjenta w
wiezieniu patrzyl jak na morderce, zlodzieja itd, to bym sie po prostu
zeszmacil. Popatrz jak Ty patrzysz na lekarzy.
Wybacz, ale zawsze bym odmowil leczenia Ciebie ( poza bezposrednim
zagrozeniem zycia i zdrowia ), poniewaz wystepuje tutaj tzw brak zaufania.
Zycze Ci, aby wreszcie ktos nie przestraszyl sie Ciebie ( Twojej funkcji,
tupetu ) i potraktowal Cie tak, jak na to zaslugujesz.
I na koniec - przestaje sie czlowiekowi byc lekarzem, jak czyta to co Ty
wypisujesz. Czuje sie jak alkoholik, walacy pacjentom wode do zyl i w
nagrode jadacy na narty na Alaske i nie wiem co jeszcze....
A co do ZUSu - Piotr Ci juz odpowiedzial, ja tylko od siebie - wiem
doskonale jak jest, do mnie jako do bieglego sadowego wplywaja rzeczy, o
ktorych swiat nie myslal...ale to juz inny watek. Na marginesie - znasz
wewnetrzne rozporzadzenia centralnej dyr. ZUSu dotyczace tego, ile ktory
rejon ma "uwalic" pacjentow ( rent )? I co grozi za to orzecznikom, jak nie
wyrobia normy?
tym postem zakonczylem z Toba dyskusje, niestety Twoje tendencyjne wrzucanie
do jednego worka o tym przesadzilo.

casus

32. Data: 2003-01-24 18:37:08

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wybacz, ale zawsze bym odmowil leczenia Ciebie ( poza bezposrednim
> zagrozeniem zycia i zdrowia ), poniewaz wystepuje tutaj tzw brak

O! o! Doktorek zdenerwowal się i teraz nie będzie leczył:)Cóż za
niepowetowana strata!
Elizabeth
Nie wiem czy to przeżyję panie doktorze:))))
PS.
Na priva prześlę Ci moje zdjęcie, abyś wiedział komu masz nie udzielać
pomocy:)))

33. Data: 2003-01-24 18:53:42

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

Popatrz jak Ty patrzysz na lekarzy.

Patrzę tak, jak na to zasługują. Potrafię odróżnić dobrego lekarza od
partacza. Dla łobuzów nie mam zamiaru być pobłażliwa! A pretensje to miej
do niektórych swoich kolegów, a nie do mnie.
Elizabeth

34. Data: 2003-01-24 23:31:28

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0s22v$6j$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Elizabeth
>
> Ale pyskujesz całej grupie. Prywatnie - możesz. Jeśli odróżniasz ziarno od
plew - powiedz to prosto w oczy plewom, a nie każdemu, kto tylko ma ochotę
(lub jej nie ma) tego wysłuchiwać. Poza tym "sformułowanie "patrzę tak, jak
na to zasługują" nie odnosi się np. do mnie, ale ot - takie sobie pogaduchy
u fyzjera. W przeciwnym razie odsłoń nieco przyłbicy.

---

35. Data: 2003-01-27 08:58:24

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Yellow Peril=- <y...@o...pl>

> To idź powiedzieć to decydentom.
> Napisz do nich list, zacznij protestować przed ministerstwem - zrób coś
> zamiast tylko narzekać.

nie twierdze, ze jest to tylko i wylacznie wina lekarzy..
najwiecej winy za smierc ludzi ponasza politycy!
nigdy nie obwinialem i obwiniac zamiaru lekarzy nie mam
ale postow w stylu lekarz jest wyzej niz inzynier
po prostu nie zdzierze..

PS pardon ze odpowiadam w przedawnionym watku..
nie mialem czasu sie udzielic wczesniej

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

36. Data: 2003-01-27 08:59:32

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Piotr Kasztelowicz=- <p...@a...torun.pl>
am.torun.pl

> ale to nie jest wina lekarzy. Co mieli zrobic, odlaczyc innego\

zgadzam sie.. z moja dziewczyna toczylismy podobna dyskusje
ona uwazala ze to skandal, ja stanalem po stronie lekarzy ze szpitala

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

37. Data: 2003-01-27 09:00:12

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Piotr Kasztelowicz=- <p...@a...torun.pl>
am.torun.pl

> Wyobrazasz sobie sytuacje:

tak wyobrazam sobie.. jak juz wyzej napisalem ;]

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

38. Data: 2003-01-27 13:18:20

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myjk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> -=Yellow Peril=- <y...@o...pl>

Myślę, że gdyby środowisko medyczne ogłosiło, że nie poprze naszego
wejścia do UE dopóki rząd nie załatwi nabrzmiałych problemów służby
zdrowia, to efekt byłby zapewniony. Pozdrawiam!
Elizabeth

nadmiar zelaza
Nadciśnienie
Hipoglikemia reaktywana