Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...

Data: 2003-10-21 19:55:30
Temat: Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>

news:1idhvfifp9zmh.dlg@always.coca.cola...

> Przypominam sobie dwóch prowadzonych przeze mnie osobiście.
> Jeden IIRC zmarł na naszym oddziale w przebiegu udaru mózgu,

Dieta optymalna nie jest przyczyną udaru mózgu. Na udar pracuje się całymi
latami.
Jak długo był ten pacjent na DO? Jak dlugo leżał w szpitalu? Czy w szpitalu
też był
na diecie optymalnej?

a drugi -
> kobieta - została przestawiona na dietę wysokotłuszczową przez rodzinę
> kilka miesięcy wcześniej, do nas trafiła z powodu polineuropatii, zmarła
> kilka tygodni później na OIOMie.

"Kowal zawinił - Cygana powiesili..." Sugerujesz może, że kobieta
polineuropatii nabawiła się z powodu diety optymalnej?
Tak jest napisane w medycznych książkach? Może przeanalizuj przyczyny
wielonerwowego zapalenia jakie wymienia medycyna, wtedy lepiej skojarzysz.
Akurat nerwy bardzo potrzebują tłuszczu, witamin z grupy B, odporności.
http://wiem.onet.pl/wiem/002c60.html
"Przyczyną zapalenia wielonerwowego mogą być:
1) zaburzenia metabolizmu (cukrzyca, mocznica, porfiria, marskość wątroby,
niedobory pokarmowe, niedobór witaminy B12),
2) zatrucia (alkohol, ołów, arsen, triortokrezylofosforan, tal),
3) kolagenozy (zapalenie guzkowe tętnic),
4) choroby zakaźne (błonica, dury, botulizm, trąd),
5) nowotwory.
Często nie udaje się ustalić żadnej przyczyny." Koniec cytatu.

Zwyczajnie dieta optymalna nie zdążyła jej pomóc. Co w tym dziwnego? Jeśli
ktoś jest w ciężkim stanie (a którego to stanu kobieta nabawiła się na INNEJ
diecie - NIE NA OPTYMALNEJ), to trudno obwiniać za to dietę zastosowaną
w ostatnim stadium nie rokującym polepszenia.

Wiele już krąży legend o DO...
Dla jasności - dieta optymalna nie wyciąga ludzi z grobu, odcięte kończyny i
wycięte chirurgicznie wszelkie "podroby" z ciała pacjenta - nie odrastają,
jeśli masz zżarte płuca gruźlicą - też niewielką masz szansę, żeby DO
sprawiła cud, którego tak wszyscy oczekują. Na choroby pracuje się całymi
latami. Bywają choroby podstępne, a gdy się objawią - to jest już po prostu
za
późno.
A przede wszystkim lekarzom (specjalistom od stawiania diagnoz) wypadałoby
umieć kojarzyć co jest skutkiem, co przyczyną.

No i mogę też "odbić piłeczkę" - masz na to DOWODY?
Czy opublikowano je gdzieś w specjalistycznej literaturze medycznej?

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Od wszystkich lekarstw wrzuconych do morza
wyginęłyby wszystkie ryby.