Dlatego głosuję na PiS!

91. Data: 2020-07-08 08:39:38

Temat: Re: Dlatego głosuję na PiS!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //i 'zweite röhre' zardzewieje...

Oj, zardzewieje.
https://www.google.pl/amp/s/forsal.pl/swiat/usa/arty
kuly/7765750,sankcje-na-usa-za-uderzenie-w-nord-stre
am-2-polska-moze-blokowac.html.amp

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

92. Data: 2020-07-08 08:43:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
> energetycznom, ktora ustawia ceny takze na inne nosniki energii...
> wegiel, ropy, benzyny, prad, itd...
> To jest instrument umozliwiajoncy, w pewnym stopniu, sterowanie calym
> przemyslem, innymi spolkami skarbu panstwa, przedsiembiorstwami
> prywatnymi i malymi firmami i w koncu, gospodarstwami domowymi, ale
> takze zagranicznymi koncernami, ktore prowadzom dzialalnosc w Naszym
> pieknym kraju.
> Dodatkowo UOKiK, nadzoruje tom spolke w zakresie umozliwiajoncym
> istnienie konkurencji.
>
> //sama widzisz, ze jest to zajencie zajebiste... :)

Bardzo ładnie to pani wytłumaczyłeś, nic dodać, nic ująć - tylko czy
zrozumie... :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

93. Data: 2020-07-08 08:48:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> nie wiem jak bylo za pierwszej komuny, ale teraz, kazda firma, (nawet
> najmniejsza, jednoosobowa), ma jakoms kwote pieniendzy, ktora stanowi
> ulamek procenta zysku, zwanom 'kosztami reprezentacji i niepublicznej
> reklamy' i moze se z niom zrobic co chce... nawet kupic kazdemu loda!

Ta pani tego nie rozumie, bo sama nigdy ani firmy, ani więc i loda...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

94. Data: 2020-07-08 08:48:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //powiedz to premieru Pawlaku...!
>
> https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=p
awlak+konteakt+gazprom

??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

95. Data: 2020-07-08 08:50:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> powaznie, tego cie ucza?

Nudzisz.

No dobra - kocha cię ten Bóg, kocha. Już nie płacz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

96. Data: 2020-07-08 10:35:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 03:49, Izaura pisze:

> [...]
> ulamek procenta zysku, zwanom 'kosztami reprezentacji i niepublicznej
> reklamy' i moze se z niom zrobic co chce... nawet kupic kazdemu loda!

Nie może z nią robić co chce. Nawet te koszty powinny działać dla dobra
spółki.

Ewa

97. Data: 2020-07-08 10:38:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 03:43, Izaura pisze:

> wlascicielami som ci, ktorzy posiadajom akcje tej spolki... ja nie
> posiadam i jestem jedynie odbiorcom.
>
> Skarb panstwa posiada ponad 70%

Więc sam widzisz, że posiadasz.

> [...]
> prowadzi w imieniu tego rzadu polityke energetycznom, ktora ustawia
> ceny takze na inne nosniki energii... wegiel, ropy, benzyny, prad, itd...

No i o to właśnie chodzi.

Ewa

98. Data: 2020-07-08 10:51:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 10:35, FEniks pisze:

> Nie może z nią robić co chce. Nawet te koszty powinny działać dla
> dobra spółki.

Ale niestety tak jak Ty rozumują także rządzący. I wydaje im się, że
prywatny interes premiera jest tożsamy z interesem spółki. Dlatego
premier traktuje spółki jak swój prywatny folwark. A zupełnie nie tak
powinni kręcić te lody.

Ewa

99. Data: 2020-07-08 17:47:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 07:50, XL pisze:

> Nudzisz.

bierzesz to samo co niebieski

> No dobra - kocha cię ten Bóg, kocha. Już nie płacz.

grubasie, ciebie nikt nie kocha

--
gazebo

100. Data: 2020-07-08 17:49:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 07:18, XL pisze:

> A po co?

frustracja ci minie

--
gazebo

Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P
Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?
Lista wyznawców.
A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.