Dlatego głosuję na PiS!

111. Data: 2020-07-09 00:09:17

Temat: Re: Dlatego głosuję na PiS!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> tak wlasnie to jest...
>
> Czasami jakas firma, za te pare zlotch, zrobi cos takiego, taki skandal,
> ze bendom o niej mowic wszystkie gadzinowki e kraju, tak jak by miliony
> wydala na reklame...
>
> //naprawde :)

He he he he :-))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

112. Data: 2020-07-09 09:31:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 22:47, Izaura pisze:

> jesli chodzi o dzialalnosc rzondu, to zapewne majom znaczne, znacznie
> wieksze kwoty na cele reprezentacyjne... nieporownywalnie wieksze...

To tym bardziej nie powinni korzystać ze środków spółek dla tuszowania
swoich gaf. Przynajmniej będzie jasne kto, za co i po co.

Ewa

113. Data: 2020-07-09 09:32:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 22:39, Izaura pisze:

> [...]
>
> Czasami jakas firma, za te pare zlotch, zrobi cos takiego, taki
> skandal, ze bendom o niej mowic wszystkie gadzinowki e kraju, tak jak

Raczej antyreklamę. No niestety.

Ewa

114. Data: 2020-07-09 09:34:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 22:35, Izaura pisze:

> ale jak to przeliczyc na okreslonom kwote...? nie da siem...
>
> //poza tym, cieszy mnie to, ze utrzymijom, 'te dekture' w jako takiej
> formie.

Bez przesady z tym "nie da siem". Nie takie rzeczy się liczy. Ja
rozumiem, że o wiele łatwiej policzyć premie dla zarządu na podstawie
odnotowanych nadwyżek, ale dlatego nie przedszkolaki mają to liczyć,
tylko można się wspomóc komputerem. LOL

Ewa

115. Data: 2020-07-10 03:01:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 09:31, FEniks wrote:

> To tym bardziej nie powinni korzystać ze środków spółek dla tuszowania
> swoich gaf. Przynajmniej będzie jasne kto, za co i po co.
>
> Ewa,

byl kiedys taki Prezydent Warszawy, ale juz umarl... ktory za
niefortunnie kupionom poglebiarke Wisly, zaplacil wlasnymi
pieniendzmi... znaczy, zwrocil do kasy miejskiej...

https://twojahistoria.pl/2019/06/09/sokrat-starynkie
wicz-rosjanin-ktory-uratowal-warszawe-przed-epidemia
/

116. Data: 2020-07-10 03:02:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 09:32, FEniks wrote:

> Raczej antyreklamę. No niestety.
>
> Ewa,

taki klimat... nie wazne co mowiom, byle by nazwy nie przekrencali...

117. Data: 2020-07-10 03:04:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 09:34, FEniks wrote:

> [...]
> rozumiem, że o wiele łatwiej policzyć premie dla zarządu na podstawie
> odnotowanych nadwyżek, ale dlatego nie przedszkolaki mają to liczyć,

tak se mysle, ze te premnie to uznaniowe som... wyplacane na oko...

118. Data: 2020-07-10 17:35:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 03:02, Ilona pisze:

> taki klimat... nie wazne co mowiom, byle by nazwy nie przekrencali...

Ale monopoliście właściwie po co reklama? Wtedy to się nazywa propaganda.

Ewa

119. Data: 2020-07-10 17:37:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 03:04, Ilona pisze:

> tak se mysle, ze te premnie to uznaniowe som... wyplacane na oko...

Powiem więcej - nawet kiedy taka spółka dołuje lub upada, też się
wypłaca na oko. A tych, którzy działają na niekorzyść, zwalnia się w
świetle jupiterów a po ciemku wypłaca odprawy.

A Ty na to - że takie są prawa rynku?

Ewa

120. Data: 2020-07-11 05:54:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-10 17:35, FEniks wrote:

> Ale monopoliście właściwie po co reklama? Wtedy to się nazywa propaganda.
>
> Ewa,

to, moze dlatego wydajom na cos innego...?

Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P
Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?
Lista wyznawców.
A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.