Re: Dlugi weekedn a przedszkole

From: "JaBa" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Dlugi weekedn a przedszkole
Date: Mon, 2 May 2005 15:48:58 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@router.pik.gliwice.pl

Użytkownik "Baska" <r...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w wiadomości
news:d54rv3$jl6$1@korweta.task.gda.pl...
> Chcialabym wiedziec jak w innych przedszkolach rozwiazywany jest
> nastepujacy problem .Wiadomo dlugi weekend i wiekszosc rodzicow
> ma wolne. Ale jest tez grupa, ktora koniecznie musi jednak pracowac.

jak Rafal chodzil do przedszkola, to na takie okazje byly wywieszone listy
(kartki),
na które rodzice wpisywali dzieci majace przyjsc w taki wolny dzien. I
potem robiono ze
wszystkich dizeci jedna grupe, albo nawet laczyli z dziecmi z drugiego
przedszkola
i jakos nie bylo problemow. Raz chyba zlozylo sie ze tylko troje dzieci
mialoby przyjsc
do przedszkola, wiec uprzedili ze jednak wtedy nie bedzie czynne lub
probowac na innym osiedlu...

JaBa (dwa lata po przedszkolu syna i na rok przed przedszkolem cory)