Re: Do czego Leo musi nakłonic żonę

Data: 2016-04-15 06:18:37
Temat: Re: Do czego Leo musi nakłonic żonę
Od: LeoTar <L...@w...pl>

CookieM pisze:
> W dniu 14.04.2016 o 20:01, LeoTar pisze:

> [...]

> Tak, jestem niedojrzały, bo moi rodzice też byli i są niedojrzali, a
> dziecko przecież uczy się od rodziców, nieprawdaż?

Pocieszające jest to CookieM, że Ty zdajesz sobie sprawę ze swej
niedoskonałości i jej przyczyny. Bez samokrytycyzmu, zdolności
dostrzeżenia własnych wad nie byłbyś w stanie ruszyć z miejsca po to by
dokonać przewartościowań. A tak masz szansę i nie zmarnuj jej.

> To nie było stwierdzenie, raczej niezbyt delikatnie wyrażona sugestia,
> że jesteś może trochę egocentryczny (nie wiem, może to moja projekcja na
> Ciebie). Żeby nie było, doceniam Twoją odwagę głoszenia Twoich poglądów.

Nie musisz mi kadzić - znam swoją wartość.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud