Re: Do czego mozna uzyc...

1. Data: 2010-08-04 18:36:52

Temat: Re: Do czego mozna uzyc...
Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ryszard Bubula" <> wrote in message news:i3c1ht$akh$1@news.task.gda.pl...
> Syropu klonowego. Ja zwykle używałem go do french toast np. na śniadanie,
> lub do lodów, bardzo dobrze komponuje się z lodami waniliowymi + borówki +
> syrop klonowy. Smakowite jest też mięso na slodko, na przykład skrzydełka,
> smażone na głębokim oleju i podane na talerzu, polane syropem klonowym.

Można też do sosu vinaigrette: oliwa + ocet/sok z cytryny (w propocji 2-3 do
1), odrobina musztardy z Dijon i syrop klonowy lub miod.
A poza tym oczywiście klasycznie do polewania nalesnikow, plackow, sera czy
jogurtu, marynat do miesa.

Bożena

2. Data: 2010-08-05 07:09:16

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <n...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> do 1), odrobina musztardy z Dijon i syrop klonowy lub miod.
> A poza tym oczywiście klasycznie do polewania nalesnikow, plackow, sera

FUJ !!!!
Sos vinaigrette na slodko... pfleeeeeeeeee...
Tylko klasyczny... oliwa + ocet (balsamiczny)/sok z cytryny/ sok z limonki +
musztarda, pieprz, odrobina soli i juz... Dla odwazniejszych spory zabek
POLSKIEGO czosnku

3. Data: 2010-08-06 10:33:47

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <> wrote in message

> FUJ !!!!
> Sos vinaigrette na slodko... pfleeeeeeeeee...
<...>

De gustibus non est disputandum.

Formy odpowiedzi nie komentuję.
EOT.

Bożena.

4. Data: 2010-08-30 06:35:11

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Misiek" <> wrote in message

> <...>
>
> De gustibus non est disputandum.
>
> Formy odpowiedzi nie komentuję.
> EOT.

I prawidłowo...
Przypominam, iz to polskojezyczna grupa dyskusyjna. A swoje zdanie mam prawo
wyrazic, wiec powtorze - sos vinaigrette na slodko - FUJ !!!!

KAPUSTKA...
Re: Do czego mozna uzyc...
A kurczak w ciescie?:) niekoniecznie sezamowym?:)
Małosolne
Duszone warzywa