Do czego zlać nalewkę?

71. Data: 2013-11-28 19:07:40

Temat: Re: Do czego zlać nalewkę?
Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2013 18:54, Ikselka pisze:> Dnia Thu, 28 Nov 2013 17:53:25
+0100, GalAnonim napisał(a):

> Brzoskwiniowych aromatów w połączeniu z alkoholem jakoś nie trawię, ale
> moja aroniówka już ma rok, boska jest. Jednak 2 lata to ja wolę na miód
> pitny poczekać ;-)

U mnie nie ma problemu z czekaniem, robimy więcej niż spożywamy ;)
Średnio co roku zapasy powiększają się o około 5-10 litrów.
Ostatnio w weekend raczyliśmy się nalewką truskawkową z roku 2009, pychotka.
I tak dla ciekawości truskawki dalej twarde i jędrne (nie zlewamy trunku
znad owoców, moczą sie one do końca).
GA

72. Data: 2013-11-28 20:47:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Nov 2013 19:07:40 +0100, GalAnonim napisał(a):

> Ostatnio w weekend raczyliśmy się nalewką truskawkową z roku 2009, pychotka.
> I tak dla ciekawości truskawki dalej twarde i jędrne (nie zlewamy trunku
> znad owoców, moczą sie one do końca).

Skoro tak długo trzymasz owoce, to ani chybi nalewka cierpka, ale może to
lubicie, ja nie - cierpkość pochodzi od tych orzeszków z truskawek. Kiedyś
przetrzymałam wino truskawkowe i obowiązkowo-książkowo ścierpkosiło się.
--
XL

73. Data: 2013-11-28 20:54:28

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.11.2013 20:47, Ikselka pisze:

> [...]
> przetrzymałam wino truskawkowe i obowiązkowo-książkowo ścierpkosiło się.

Słodziutka, zero cierpkości :)
Jedyna cierpka jaka nam do tej pory wyszła to z aronii.
Nawet czarne porzeczki czy też agrest nie okazał się cierpki, nawet po
latach.
GA

74. Data: 2013-11-28 22:02:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Nov 2013 20:54:28 +0100, GalAnonim napisał(a):

> Słodziutka, zero cierpkości :)
> Jedyna cierpka jaka nam do tej pory wyszła to z aronii.

Bo żeście nie przemrozili aronii - u mnie sama słodycz.
--
XL

Najwięcej witaminy...
Jak czekoladę do picia?