Re: Dobre śniadanie (na słodko)

Data: 2003-02-21 09:51:41
Temat: Re: Dobre śniadanie (na słodko)
Od: "slonko" <slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl>

> tzw amerykanskie nalesniki - maka, troche cukru, proszek do
> pieczenia, soda - w malych ilosciach oba, jaja, miekkie maslo.
> zmixowac to bardzo dokladnie, masa musi byc gesciejsza niz na
> normalne nalesniki, bo lyzka mazna anlewac ladne kolka. smazyc z
> obu stron na zloto - podnosza sie w smazeniu (proszek i soda),
> podawac ulozone w stos, przekladane kawaleczkami masla, polane
> syropem, najlepiej klonowym a przy boku = plasterki na chrupko
> usmazonego bekonu
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Jezzzuuu! Toc tego przepisu to ja od 3 lat szukam, na grupie pytalam, na
Internecie i nikt mi nie umial odpowiedziec jakie skladniki (a one takie
proste sa - jak drut). Jezeli jeszcze z tego wyjda amerykanskie nalesniki
(grubiutkie i puchate) to chyba Cie Krysiu kochana ozloce. Z nieba mi
spadlas (no tak... pierzasta ;) ).

Magda-Slonko(Wroclaw)