Re: DokTop - jak u Was?...

Data: 2005-06-29 11:21:31
Temat: Re: DokTop - jak u Was?...
Od: "Marek Li" <M...@o...pl>

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:1ts349jzf2g79.dlg@always.coca.cola...

> [...]
>
> Znaczy u mnie sytuacja jest nieco inna - sam program działał i nadal
> działa, ale w tej chwili wygląda mi na to, ze conduit nie potrafi
> sciągnąć danych z serwera. I dlatego pytam, bo wolałbym wiedzieć, czy
> mój lokalny problem, czy może jakiś nowy ficzer ;)

U mnie nie ściągał danych po 25 czerwca, co było prawdopodobnie
spowodowane pojawianiem się nowszej wersji MPsystemu, bo z doktopa
niestety nie używam. Jakoś z MP jak napisałem nie jestem zadowolony. Np
po wpisaniu mojego kodu miejscowości pojawia się Wieluń, a wydaje mi
się, że mieszkam gdzie indziej:-) Nie można, bez omijania wystawić rp na
jakiekolwiek paski testowe, bo wpisuje się automatycznie liczba 1
opakowanie, co szczególnie ucieszy chorych, którzy robią po 8-10
pomiarów/d.
Po kontakcie telefonicznym (dzisiaj) mam inform, żeby próbować po 16, by
gadać z informatykiem - Mateuszem Sidorem, który wcześniej odpowiadał mi
na posty.

Wiadomość z ost chwili - nie mogę przeprowadzić aktualizacji z powodu
niemożności uzyskania połączenia z serwerem

PZDR
Marek Li