Doksztalcenie

1. Data: 2001-05-22 07:43:42

Temat: Doksztalcenie
Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po latach, no moze miesiacach, choc i tak nikt mnie nie pamieta...
ale nie o to chodzi ze jestem samotny :-) Mam nastepujace pytanie:
interesuje mnie a raczej kolezanke, ale i mnie tez... czy jest gdzie
moze jakies studium kucharskie czy cos w tym temacie , moze w Sieci bym
cos mogl znalezc, ale jakos nie wiem jak tego szukac. Z gory dzieki....
i zabieram sie do czytania zaleglosci....

1. Data: 2001-05-22 19:36:26

Temat: Re: Doksztalcenie
Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik "maltanb" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cos mogl znalezc, ale jakos nie wiem jak tego szukac. Z gory dzieki....
> i zabieram sie do czytania zaleglosci....

Witam serdecznie

czy koleżanka wczesniej sie uczyla w jakims gastronomiku czy nie i skad albo
ewentualnie gdzie chcialaby chodzic(miasto ) co do warszawki moge podac dosc
szczegolowe info

pozdrawiam busek

1. Data: 2001-06-06 11:28:35

Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

busek napisał(a):

> [...]
> ewentualnie gdzie chcialaby chodzic(miasto ) co do warszawki moge podac dosc

Juz odpowiadam, mam nadzieje ze nie za pozno. Mamy wyższe ale nie gastronomiczne
on i W-wa nie bardzo ale prosze o takie dane, zawsze bedzie od czego zaczac

rogaliki
pomyłki kulinarne.
ile makaronu
pomocy !!! czy potrzebuje przepis na "wyprazany syr"-ta slowacka kuchnia
Zakładam restaurację i prosze o pomoc