Re: Dom , warto ?

From: kaszpir <k...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Dom , warto ?
Date: Sat, 26 Dec 2009 01:19:10 -0800 (PST)

Dom ma 164m2 zabudowy.
Powierzchnia mieszkalna wynosi 95m2 , nie licząc garażu 21m2 oraz
pomieszczenia gospodarczego 6,3m2 . Dodatkowo jest jeszcze poddasze
użytkowe ....

Podałem powierzchnię mieszkalną , bo wiem że dużo podaje powierzchnię
łączenie z garażem i pomieszczeniem gospodarczym a te pomieszczenia
nie są mieszkalne ;)

Dom jak pisałem jest w stanie surownym zamkniętym już z dachem.
Widzialem domek na własne oczy. Wpłaca się 5% wartości a resztę przy
oddaniu kluczy do domu ...

Wielkiego domu mi nie potrzeba ...

100m2 jak dla mnie wystarczającą powierzchnią. Jak będzie za mało to
zawsze można poddasze zrobić ...

Raczej chodzi o czy specyfikacja techniczna jest ok , czy będzie to
oszczędny i dobry dom , czy nie ...