Re: Dom za 20 000 zł

Data: 2010-09-27 11:18:15
Temat: Re: Dom za 20 000 zł
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

W dniu 27.09.2010 12:56, Jan Werbiński pisze:

> Odnosisz się do danych historycznych. Nikt nie wie co będzie w
> przyszłości. Na danych historycznych, to każdy jest mądry i wie jak
> łatwo było zarobić na akcjach.

Ty mówisz, że wiesz. Schiza?

[ciach]

> Przeczytaj sobie warunki dobolokaty Inteligo i nie opowiadaj takich
> zabawnych rzeczy.

Sam przeczytaj... a, przepraszam, ty się uczepiłeś tego domu za 20
tysięcy ;->

Ale normalny człowiek, który nie chce mieszkać w budzie dla psa tylko w
domu mającym minimum z 80m2 powierzchni (a to jest i tak malutki domek)
będzie potrzebował w jakiejś w miarę dobrej okolicy 100-200 tysięcy na
samą ziemię i jakieś 200 tysięcy na dom (i to budowany w dużej mierze
samodzielnie!)

Swoją szosą oszukałeś (albo sam nie zrozumiałeś) - oprocentowanie mają
niższe, tylko niby wychodzi "takie jak" 5% (z podatkiem).

> Można ale płacąc ewentualny podatek

I kalkulacje szlag ci trafia.

> lub czekając na prawdopodobną w
> długim okresie zmianę przepisów.

Albo na Godota.

[ciach]

> Można mieć lokaty np 20000 w Inteligo. To nie jest unikanie, tylko
> zgodne z prawem płacenie jak najmniejszych podatków. Płacenie jak
> najmniejszych podatków jest szlachetne, prospołeczne, obywatelskie i
> rozsądne.

Będziesz się tłumaczyć przed fiskusem ;->

Pamiętaj, że w przypadku US jest to decyzja administracyjna, od której
możesz ewentualnie się odwoływać. Ale zapłacić musisz i tak.

> Błędnie np założyłeś istnienie limitu 1000 zł na lokatę.

Czytać też nie umiesz...

[ciach]

> Biedaku? Znamy się? Nie przypominam sobie abym miał przyjemność.

Rozwiąż swoje problemy, to będziesz miał przyjemność ;->
[ciach]

> Cierpliwości.

To samo mówili ci, co obiecywali dobrobyt dla wszystkich (i to zarówno
komuniści jak i kapitaliści).

> Myślę, że w sytuacji, kiedy nie chce Ci się odszukać danych to zamiast
> przyznać się do lenistwa najlepiej jest zaprzeczyć ich istnieniu. To
> wygodne. :-)

Skoro ty powołujesz się na jakieś dane, to musisz znać ich źródło. Albo
kłamiesz.

[ciach]

> U mnie też, ale najlepsze czasy już minęły.

Tak, i oczywiście, panie wszechwiedzący, ty wiesz że już nigdy nie
wrócą? ;->
[ciach]

> Nie muszę.

No, jak się ma bogatych rodziców... ;->

> Ale po co?

Żebyś mógł się rozkoszować tym swoim rajem.