Dostałam smsa

181. Data: 2009-03-31 11:37:30

Temat: Re: Dostałam smsa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:28:43 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No właśnie nie ma co oglądać. Toteż nie nadużywam.
>
> Qra

Czyli słusznie.

182. Data: 2009-03-31 11:43:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Zatańcz i u mnie.

A masz rurę? :D

> Qra, chętnie popatrzę na siną i nieuczesaną

NIeee! Tylko nie emo!!! :D

--
Pozdrawiam - Aicha (czy jak se zrobię irokeza, to będe qropodobna?)

183. Data: 2009-03-31 12:53:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> A masz rurę? :D

A wystarczy kij od mopa?

> NIeee! Tylko nie emo!!! :D

Załóżmy, że chodziło o zombie

Qra

184. Data: 2009-03-31 12:53:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Czyli słusznie.

Jak zawsze.

Qra

185. Data: 2009-03-31 14:18:25

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ani przed, ani po, lecz w momencie.

Kolejna ignorantka... :/

Paweł

186. Data: 2009-03-31 14:23:18

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, na pewno nie bedę. Poniewaz swoim wczorajszym (i nie tylko)
> zachowaniem doprowadziłas mnie do szczytu obrzydzenia, mam odruch
> wymiotny.

Złapane na kłamstwie ( a także w przypadku odbioru świata innym, niż się go
we własnej głowie ustawiło, czyli kórko mówiąc zderzenie z rzeczywistością)
osoby o skłonności do zaburzeń psychicznych różnego rodzaju dosyć często tak
mają... to bardzo charakterystyczne... ja tym razem piszę naprawdę poważnie
i bez jaj...

Pzdr
Paweł

187. Data: 2009-03-31 14:27:33

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby? - żartujesz sobie.

Patrząc na poziom tego, co piszesz to to jestś śmiertelna powaga, nie
żart...

Pzdr
Paweł

188. Data: 2009-03-31 14:44:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 16:18:25 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Kolejna ignorantka... :/

"W momencie zapłodnienia zostaje zdeterminowana (określona) płeć dziecka,
typ budowy, kolor oczu, włosów, niektóre cechy osobowości. Zapłodnienie
występuje w 1/3 zewnętrznej jajowodu, czyli jej części bańkowej.
Zapłodniona komórka jajowa czyli zygota wędrując przez jajowód ulega
intensywnym podziałom, równolegle z segregowaniem oraz różnicowaniem
komórek. [lek. med. Maria Szczawińska, specjalista ginekolog-położnik]"
http://www.pro-life.pl/?a=articles&id=31

Ignorant do kwadratu.

189. Data: 2009-03-31 14:45:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 16:23:18 +0200, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> mają... to bardzo charakterystyczne... ja tym razem piszę naprawdę poważnie

Nie zostałam złapana na kłamstwie. To ty masz omamy. "Kórko" mówiąc.
I bez jaj.

190. Data: 2009-03-31 15:18:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Włala (skoro już mi to szukanie tak dobrze idzie:D) - o to chodziło?

To też dobre, ale to było całkiem niedawno. Chodzi mi o post, czy serię
postów, w którym XL przyznała, że jej mąż był jej pierwszym facetem i że
musiał o nią długo zabiegać, bo w ogóle nie był w jej typie. To było z
pół roku temu albo i dawniej. Może dziś wieczorem siądę i poszukam, bo
akurat będę sama w domu to się trochę ponudzę. ;)

Ewa

Ważne dla kobiet albo siekiera się w kieszeni otwiera.
psychologia na codzień
www.OCD.pl
jeszcze o gumkach
Rajd świnek przez Polskę.;-)