Re: Dowiedziec sie co w trawie piszczy....

From: Astec SA <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dowiedziec sie co w trawie piszczy....
Date: Sat, 01 Jul 2000 00:43:50 GMT

Kangoo wrote:
> Tu nie chodzi o to zeby sie z Nia przespac, ale o to zeby z Nia byc, byc
> moze nawet do konca moich dni...hi. W sumie nie jestem stary (21 latek)
> i nie spieszy mi sie do malzenstwa, ale z drugiej strony trzeba dac
> sobie czas zeby sie poznac, i zdecydowac czy warto sie laczyc na stale.
> Ale de facto "w tym szalenstwie jest metoda" hihi.

Wiem, że nie chodzi o to, żeby się tylko przespać. Ale czułości budują
prawdziwą bliskość, zażyłość, a często MIŁOŚĆ przez duże M.
Czasem, bywa tak, że choć ludzie nie zakochali się w sobie to jednak
się pokochali i darzą się prawdziwą miłością. Tą właśnie co jest po
okresie zakochania się (jeśli jest). Ale bez ficzynej zażyłości tego
nie osiągniesz. I pamiętaj, że tego ludziom zawsze brakuje.
Kiedyś jako dzieci mieli tego pod dostatkiem, potem następuje zapaść.
Rodzicom już głupio jak dzieci podrosną [ileż ojców pozwoli sobie na mizianie
nasto lub dwudziesto letniej dziewczynie po brzuszku? :( , całowanie po głowie
itp??? ] Więc jeśli ktoś nie jest w stałym związku to jest cholerny niedosyt
fizycznego kontaktu.
Wykorzystaj to na swoją korzyść zanim ktoś inny Cię uprzedzi i spije nektar.
A Ty będziesz stał z boku i tylko zagryzał zęby.

> czy Aga i Arek to jedna i ta sama osoba, czy dwie rozne, bo sie
> pogubilem...:))))

Oczywiście, że różne!
Agnieszka to moja koleżanka, poznana przez Siec :), która teraz
przyjechała do Wrocka i - niestety ;) - wykorzystuje mojego kompa
do szaleństw po sieci .

pozdrawiam
Arek

--