Re: Dowiedziec sie co w trawie piszczy....

Data: 2000-07-01 12:49:00
Temat: Re: Dowiedziec sie co w trawie piszczy....
Od: Kangoo <w...@y...com>

n...@p...ninka.net wrote:

> otworz uszy na to co mowi. Powiedziala ci juz parenascie razy, ze
> traktuje cie jak przyjaciela, to po co sobie robisz nadzieje?

Wiem, ze nie warto sobie robic nadziei, bo pozniej przychodzi gorzkie
rozczarowanie, ale nadzieja jest tym, co jeszcze mi pozostalo... to
takie slodkie uczucie...:))

> Nie wierzysz jej to sie zapytaj wprost. przynajmniej rozwieje twoje
> nadzieje albo, wrecz przeciwnie, je umocni.

Wlasnie o to chodzi ze nie chce jej pytac, bo wiem ze jesli powie nie,
nigdy nie bedzie to juz tak jak teraz. Wiem ze sie wszystko popsuje, a
nie chce tego.
Z jednej strony chce zebysmy pozostali tylko przyjaciolmi, a z drugiej
robi w stosunku do mnie rzeczy, ktorych nie robila nawet w stosunku do
swoich bylych chlopakow... Dzwoni do mnie(fakt ze zdako ale moze
potanieja rozmowy na komiorki hi), przyjezdza specjalnie po to zeby sie
spotkac... Ostatnio rzucial mi text, ze lepiej zebym sie w niej nie
zakochal, bo nie wie co ze mna bedzie jesli sie mna pobawia a pozniej
rzuci... To mi dalo troche do myslenia. Wiem, ze jest osoba nie
zdecydowana, nie potrafiaca jednoznacznie okreslic czego chce. Chyba
jednak sie pobawie w "podchody", przynajmniej sprobuje za rada Astec'a
byc nieslychanie mily, troskliwy, inazej mowiac byc upierdliwym
przyjacielem, traktowac ja jak dziewczyna, nic jej nie mowiac. Albo w
koncu sobie uswiadomi ze chce byc ze mna, i przekonam ja do mnie, albo
wszystko legnie w gruzach... Wydaje mmi sie ze warto sprobowac, niz
pozniej pluc sobie w brode przez cale zycie ze braklo odwagi, aby cos
zaczac.

> Po co komplikowac rzeczy, ktore sa z natury proste... ludzie maja
> jezyki przede wszystkim do komunikacji...

Czasem lubie sobie komplikwac zycie, wiem o tym, ale nie raz jest
jedyna, odpowiednia i trafna droga do serca drugiej osoby. Im dluzej sie
kogos zdobywa, tym bardziej sie go pozniej ceni, a gdy wszystko
przychodzi latwo...

Pozdrawiam.

--
.&`
,\ "Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego,