Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)

81. Data: 2016-03-02 01:36:48

Temat: Re: Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-29 o 21:46, FEniks pisze:
> [...]
now-fackelmann-i5374086726.html

> Z arbuzami i melonami to jednak najlepiej tradycyjnie nożem, jeśli o
> mnie chodzi. Natomiast do ananasa niezastąpione jest coś w tym stylu:
> *http://tinyurl.com/zn78lwx*

> Ano widzisz. Tutaj za to nie trzeba (zresztą po "tiny" można znaleźć
> takich stronek sporo):
> www.tinyurl.com

Nigdy nie wchodzę pod linki spreparowane. Tylko w oryginały.
Przecież nie ma żadnego przemęczania się ze skopiowaniem i wklejeniem
normalnego linka.

--
animka

82. Data: 2016-03-02 05:07:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

)

> Nie tylko na Ciebie, w razie czego nie czuj się osamotniony. ;)

Nie czuję się, dzięki Ewa. A dla uśmiechu proponuję obejrzeć to:
https://www.youtube.com/watch?v=DnpO_RTSNmQ

83. Data: 2016-03-02 17:51:50

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 18:20 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> [...]
> Jak nie wierzysz, to wymień tutaj listę ostatnich 20 postów wysłanych
> tu na pl.rec.kuchnia i zastanów się które z nich były o gotowaniu...

Zajmij się Ewą, doskonale pasujecie do siebie.
Na pewno wie, jak ugotować tygodniowy zapas jajek na twardo.

--
Trefniś

84. Data: 2016-03-02 18:16:10

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 22:06 XL <n...@g...com> pisze:

> SKĄD Ty wiesz, że MOJE skracanie było niepożądane? Akurat skracam
> zawsze, gdy link jest za długi na 1 wiersz. A tak bywa niemal zawsze, bo
> często wpisuję w wyszukwiarkę kilka słów kluczowych. Linki wychodzą
> tasiemcowe. Więc wypraszam sobie.
> Oto link przykładowy uzyskany z takiego wyszukiwania:
> https://www.google.pl/search?q=trefni%C5%9B+and+nie+
and+ma+and+racji&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=LQTW
VsPxOoL-UpnFt5AD

XL - Twoim skróconym linkom od biedy można uwierzyć :)

Ale spróbuj klika w skrócony link, gdzie jakaś "dzidzibudka" podaje
rewolucyjny przepis na tygodniowy zapas jajek na twardo!
A "skracaj.pl" kieruje Cię do GieWyb - klikniesz, nabijesz im "liczniki"
popularności, podrzucisz im parę grosików z reklam, a oni łamaną
polszczyzną przekonają Cię, że do rewolucji w dziedzinie jajek na twardo
jeszcze daleko.
Byłabyś zadowolona "sponsorując" Michnika?
:)

Skracanie linków tam, gdzie to nie jest absolutnie konieczne, _jest_
niepożądane.
To prawie jak sklejanie pierogów na ślinę (co widziałem na własne oczy w
pewnej wiosce)!

--
Trefniś

85. Data: 2016-03-02 18:33:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Zakochał się chłopina - toż to istna namiętność :-D

Że niby ja i że niby w Tobie?? Dobre. Sięgasz nowych poziomów paranoi.

> LOL, żebyś wiedział :-DDD

Niestety moje umiejętności w dziedzinie języka polskiego są u mnie
w zaniku z każdym rokiem pobytu w Stanach Zjednoczonych.
Taki to już skutek rzadkiego używania języka.

86. Data: 2016-03-02 22:58:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Mar 2016 01:22:53 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
sprawdzoną, do celu jak w temacie?
ruchem gniazdo nasienne, zresztą w tej odmianie bardzo malutkie. Idzie bardzo szybko.
> Eeee, to do kitu taki sok ze skórami.

Z jakimi tam skórami, kobito. Skóry zostają w zasobniku na odpady :-)
W dodatku ten sok z cząsteczkami owoców idzie tylko do wstępnej
kilkudniowej fermentacji, po czym jest filtrowany i trafia do gąsiora na
dofermentowanie :-)

87. Data: 2016-03-02 23:05:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Mar 2016 01:36:48 +0100, Animka napisał(a):

> Nigdy nie wchodzę pod linki spreparowane. Tylko w oryginały.
> Przecież nie ma żadnego przemęczania się ze skopiowaniem i wklejeniem
> normalnego linka.

A jak oceniasz, że wyglądajacy "normalnie" link nie poprowadzi Cię w tzw
maliny? Na wyczucie?
3-]

88. Data: 2016-03-03 01:33:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

)

> Zajmij się Ewą, doskonale pasujecie do siebie.
> Na pewno wie, jak ugotować tygodniowy zapas jajek na twardo.

Ile razy będziesz tego kotleta odgrzewał? Nie nudzi Ci się jeszcze?
Czepiasz się tych jajek jak tonący brzytwy...
Żałosny akt desperacji aby zdeprecjonować rozmówcę.

89. Data: 2016-03-03 13:55:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2016 o 05:07, Pszemol pisze:
> A dla uśmiechu proponuję obejrzeć to:
> https://www.youtube.com/watch?v=DnpO_RTSNmQ

OMG! Myślisz, że nie mamy tutaj dość naszego rodzimego kabaretu? ;)

Ewa

90. Data: 2016-03-03 13:56:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2016 o 01:33, Pszemol pisze:
> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Ile razy będziesz tego kotleta odgrzewał? Nie nudzi Ci się jeszcze?
> Czepiasz się tych jajek jak tonący brzytwy...

Może mu szczególnie doskwierają. ;)

Ewa

Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym