Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Dwa kolana - dwie różne sprawy. Ortopeda - Wrocław. [długie] Re: Dwa kolana - dwie różne sprawy. Ortopeda - Wrocław. [długie]

Re: Dwa kolana - dwie różne sprawy. Ortopeda - Wrocław. [długie]

Data: 2005-01-10 15:32:13
Temat: Re: Dwa kolana - dwie różne sprawy. Ortopeda - Wrocław. [długie]
Od: "repair" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik "Monia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:crr86g$3al$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "deberg" <"deberg[nospam]"@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Prawe kolano juz mi wlasciwie nie dolega, moze jestem przyzwyczajona, ze
> po
> ciezszym wysilku fizycznym, np. bardzo dlugim spacerze, czy jak ostatnio
> przeciazeniu po jakims czasie wszystko wraca do normy i moge z tym zyc..
> Bardziej mnie martwi wlasnie kolano lewe.. to troche dziwne, ze bez
> zadnego
> urazu czuje taki okropny bol przy kazdym kroku. Wszystko bylo w porzadku i
> nigdy z tym kolanem nie mialam problemow i tak nagle przerost faldu blony
> [...]
Ból zdrowego kolana jest chyba normalny, jeśli drugie choruje przez dłuższy
czas - przynajmniej jak dla mnie. Po prostu podświadomie przeciążasz te
zdrowe. Proponuję skoncetrować się na tym chorym. Przede wszystkim inny
ortopeda - ten słabo wypadł mi z opisu. Powinien zlecić/zrobić USG, może
rezonans. W dodatku niech to będzie taki lekarz, który współpracuje z
rehabilitantem. Może i będzie konieczna operacja, ale najpierw przynajmniej
próba rehabilitacji. Oprócz naświetleń itp odpowiednio dobrane ćwiczenia.
Zdziwisz się, jak to jest kiedy kolano Cię boli, troche nim odpowiednio
poruszasz i jest lepiej. Nie znam lekarzy we Wrocku, w stolicy mogę polecić
kilka ośrodków specjalistycznych gdzie ortopedzi ściśle współpracują z
rehabilitantami