Re: Dwie sprawy - kuchnia i łazienka. Długie.

Data: 2001-05-28 12:27:58
Temat: Re: Dwie sprawy - kuchnia i łazienka. Długie.
Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak)

Pewnego dnia, a było to Mon, 28 May 2001 12:18:21 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@g...pl> i powiedziała:

> Akuratnież "mebluję" kuchnię. Małe to-to, 5m2 z kawałkiem, ale gdy
> przedstawiam projekt mebli w "studiach kuchennych", to mam wrażenie, że
> mam kuchnię co najmniej 3 razy taką. Ceny są obłędne i to za żadne tam
> "marmury" i "klony syberyjskie"...

Polecam firmę Black-Red-White http://www.brw.com.pl. Niestety
nie wiem, gdzie są w Twoim mieście (ale to dosyć rozpowszechniona
firma, jest nawet u teściów w Trzciance, mniej niż 20k
mieszkańców). Mają bardzo tanie meble, kupowane na zasadzie
elementów (drzwiczki i blaty można oddzielnie), z różnymi typami
wykończenia -- oczywiście tanie, bo to z płyty, nie z drewna. Za
naszą kuchnię (szafka dolna 80 cm, szafka pod zlew jw., szafka
narożna, szafka 40 cm z szufladami, szafka 30 cm z szufladą, dwie
wiszące 60 cm, jedna oszklona i parę drobiazgów) zapłaciliśmy ok.
1500 zł.

Zuzanka

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ^. .^ http://3276979202/~zuzanka/