Re: Dzialalnosc gospodarcza a ON

Data: 2003-01-05 10:38:31
Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza a ON
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl>

algraf pisze w news:000901c2b48f$1b16d780$14a463d9@aa

> niezupelnie jest tak jak piszesz (znow sie z Toba nie zgadzam :-)

Jak nie jest, jak jest! Ja Ci nie opisuję teorii, tylko
_praktykę_, czyli to, co się już zdarzyło i dzieje. Nie
wymyśliłam sobie. :-)

> no bo jak
> wystawiasz fakture jest to rownoczesne z wezwaniem do zaplaty, nawet kiedy
> piszesz na fakturze platne 14 dni to i tak masz czas na wplacenie podatku do
> 20 dnia kazdego nastepnego miesiaca. wiec jezeli wystawiam fakture 31 klient
> mi zaplaci 14 nastepnego miesiaca to i tak zostaje Ci 6 dni - chyba dobrze
> licze ?

Ale jakie to ma znaczenie? Co z tego, że na fakturze termin
płatności wynosi 14 dni i wypada przed zapłatą podatku, skoro
klient się do tego nie stosuje, tylko płaci np. 2 miesiące
później?? A z podatkiem nie da się czekać do chwili, aż dostanę
poieniądze od klienta, urzeniczki mają to w nosie, kierują się
nie tym, kiedy na moje konto wpływa zapłata, ale tym, kiedy
wypada w papierkach. Skąd mam brać na podatek? Oczywiście z
pensji dla pracowników, bo nie mam innego wyjścia.

> dotyczy ona bezrobotnych ON zarejestrowanych UP

Ale rzeczywiście ON, czy tylko tych z grupą inwalidzką? Jak się
ich weryfikuje, wg stanu rzeczywistego zdrowia, czy wg papierka?

> Slyszalem tez ze nie jest to zaden uklon w nasza
strone bo i zdrowe osoby
> moga sie o nia ubiegac ale w tym przypadku kasa nie idzie z PFRON ale z
> jakiegos programu - chyba UE

I bardzo dobrze!

> mozesz poszukac w internecie "Pozyczka dla
> osob niepelnosprawnych na rozpoczecie dzialanosci gospodarczej lub
> rolniczej" czy cus takiego :-)

Poszukam. Dzięki. :-)

--
Pozdrowieństwa,