Dzieci czarownice

21. Data: 2011-01-06 09:17:25

Temat: Re: Dzieci czarownice
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Jak to? - to nie widziałaś miny mojego psa, który z krwawym irokezem na
> głowie patrzy niewinnie "Ja tu cały czas bylem! To tamten wychodził!"
> :-)

bo psy zawsze są takie jak ich właściciele ;)
A ja się zastanawiałem, dlaczego mój piesek jest taki mądry, dobry i
kochany. Dzięki, kiwiko!

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

22. Data: 2011-01-06 09:22:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Vilar chyba o swoich psach pisała. Ja również.
>
> Chyba wolisz kotki, co?

Nie, wole psy, jako dziecko zawsze mialem psa, rodzice zawsze mieli psa.
Ale... teraz mam sasiada z psem - makabra.

23. Data: 2011-01-06 09:26:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie. Tylko te zmutowane genetycznie, i wyszkolone przez debili do
> zabijania. I tak winien człowiek...

Te zmutowane w kierunku zabojcow potrafia byc przemile. Kolega ma
przeslicznego bialego bulteriera - wiem co pisze. Sasiad ma cos w rodzaju
owczarka kaukazkiego, genetycznie to one raczej tez sa dosc niebezpieczne,
ale problem jest chyba innej natury. Psina pojawila sie gdy byla malutka,
wiec nie zdarzyl nauczyc sie od rodzenstwa empatii.

24. Data: 2011-01-06 09:26:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> normalne nie

Pisalim ogolnie.

25. Data: 2011-01-06 09:28:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
jem-fidykiem-opetani-przez-zle-moce.html)

> Z początku trochę żałowałam, ale już się cieszę, że nie oglądałam.

Jeszce raz: "wole wiedziec, niz nie wiedziec".

26. Data: 2011-01-06 09:49:55

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
>
> bo psy zawsze są takie jak ich właściciele ;)
> A ja się zastanawiałem, dlaczego mój piesek jest taki mądry, dobry i

no widzisz, to ja musiałam przyjść na ten świat żebyś Ty się o tym
dowiedział ;)

kiwiko

27. Data: 2011-01-06 09:52:03

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pisalim ogolnie.
wiem, ale mój jest w niebie :)

kiwiko

28. Data: 2011-01-06 10:08:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup

> [...]

ale problem jest chyba innej natury. Psina pojawila sie gdy byla malutka,
wiec nie zdarzyl nauczyc sie od rodzenstwa empatii.
Poza wieloma czynnikami- jak natura danej rasy- nawet najłagodniejszy pies
potrafi przekształcić się w agresywną bestię w skutek...braku ruchu.
Wyprowadzanie na małe "co nieco" rano i wieczorem- tak, jak to robi chyba
większość mieszkańców blokowisk- zdecydowanie nie wystarcza.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

29. Data: 2011-01-06 10:54:38

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 10:26:20 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Te zmutowane w kierunku zabojcow potrafia byc przemile.

Potrafią. Jednak ja nie potrafię do końca im zaufać :)

> [...]
> ale problem jest chyba innej natury. Psina pojawila sie gdy byla malutka,
> wiec nie zdarzyl nauczyc sie od rodzenstwa empatii.

Całkiem możliwe. Za wcześnie odstawiony od matki i rodzeństwa, nie zdążył
się nauczyć pewnych zachowań. To przecież matka jako pierwsza karci psiaka
za niektóre zachowania, kształtując w ten sposób pewne cechy jego
charakteru.

Pozdrawiam,
M.

30. Data: 2011-01-06 10:57:45

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 10:22:49 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie, wole psy, jako dziecko zawsze mialem psa, rodzice zawsze mieli psa.
> Ale... teraz mam sasiada z psem - makabra.

Heh, rozumiem.
Ale sąsiad potrafi okazać się makabrą nawet bez psa ;)

Pozdrawiam,
M.

najczestsza geneza problemow emcjonalnych.
Trzymać się prawdy.
Buractwo i Piekło Polskie.
Czerstwy sylwek
Stalkerom.