Dzieci jedzą śmieci.

381. Data: 2011-01-08 07:26:05

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-07 19:50, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Tonami.

I jeszcze skarżą się, że tornistry za cieżkie. Jak śmią!!

Qra
--
limitowana

382. Data: 2011-01-08 07:28:25

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-07 19:59, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> I tak codziennie. Pizza i czipsy, czipsy i pizza. I zasmażka.

A ja mam popcorn.

Qra
--
limitowana

383. Data: 2011-01-08 07:32:36

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-07 17:54, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Córki: 47, 50
> Ja: 60 (z tendencją zniżkową)
> Mąż: 74
>
> :-)

Qrza dupa, mam więcej. Muszę chyba przestać jeść w ogóle.

Qra
--
limitowana

384. Data: 2011-01-08 10:35:44

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message

> Nie umiesz gotować? Choćby jajka na miękko?

Nie. Tylko wodę na herbatę.

Sylwia

385. Data: 2011-01-08 12:26:53

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message

> Nie umiesz gotować? Choćby jajka na miękko?

A po co umieć?
Przecież są jajowary.

386. Data: 2011-01-08 13:04:06

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 21:41, Marchewka pisze:
> No, przeciez napisalam, ze nikt nie ma nadwagi.
> I. (liliputy jakies?)
Albo wielkoludy z anoreksją :->
Maciek

387. Data: 2011-01-08 13:15:13

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 23:12, Ikselka pisze:
> Ostatnio (przed świętami) dosyć często (niestety) bywałam w restauracjach.
> I kolejne spostrzezenie stamtąd: dziewczynka, lat ok. 5-6, je obiad z
> ojcem. Ojciec nawet, o dziwo, zamówił jakieś duszone mięso, ziemniaki,
> surówkę - a mała jak nie zacznie to solić! Aż ścierpłam. Soliła tak co
> chwila, widać że nawykowo - a ojciec na to ani mru-mru, w ogóle nie zwrócił
> uwagi. Nie powiem, nawet zjadła mięso, ziemniaki, surówkę zostawiła nie
> ruszoną.
I? Moja córka przykładowo uwielbia sól. Mogłaby ją jeść praktycznie
samą. Ze słonych paluszków najbardziej lubi właśnie obgryzać kryształki
soli, u babci uwielbia zupę (bo solona) itd itp. W domu soli nie
używamy. Z surówek zjada kiszonego ogórka i kiszoną kapustę :->

Maciek

388. Data: 2011-01-08 13:22:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> A po co umieć?
> Przecież są jajowary.

Jaja na Ukrainie?!

389. Data: 2011-01-08 13:25:45

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]
> soli, u babci uwielbia zupę (bo solona) itd itp. W domu soli nie
> używamy. Z surówek zjada kiszonego ogórka i kiszoną kapustę :->

Pracowałem przy chemii fotograficznej - zacząłem jeść sól łyżkami -
Znalazłem w niemieckiej książce, że dla niektórych wywoływaczy jedynym ich
neutralizatorem i odtrutką była właśnie sól...
Temu dziecku brakowało składników mineralnych, niekoniecznie chlorku
sodu...

390. Data: 2011-01-08 13:29:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-08 08:32, Qrczak pisze: