"Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł

11. Data: 2007-02-15 10:10:16

Temat: Re: "Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł
Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> wrote in message
news:er16br$3s9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja pisałam swój nekrolog.

Co się odwlecze, to nie uciecze, że się tak wyrażę.

T. D.

12. Data: 2007-02-15 11:51:29

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja pisałam swój nekrolog.

A ja myślałam, że pomysł, żeby drugoklasiści napisali w pracy domowej kto
grzeszy przeciwko przykazaniu "nie cudzołóż", był odjechany...

Agnieszka

13. Data: 2007-02-15 12:11:58

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:er1ho6$5hj$...@n...news.tpi.pl,
Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> napisał w wiadomości

> A ja myślałam, że pomysł, żeby drugoklasiści napisali w pracy domowej
> kto grzeszy przeciwko przykazaniu "nie cudzołóż", był odjechany...

ROTFL
z nazwiskami mieli pisać?
Wychowawczyni tudzież katechetka szukała kontaktów?

pozdrawiam Tatiana
--
Pożądanie sprawia, że mężczyzna jest nader śmiały,
ale miłości towarzyszy zawsze onieśmielenie

14. Data: 2007-02-15 12:19:43

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL
> z nazwiskami mieli pisać?
> Wychowawczyni tudzież katechetka szukała kontaktów?

Dokładnie nie wiem, bo to siostrze ciotecznej się trafiło ;-)

Agnieszka

15. Data: 2007-02-15 13:22:36

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...pl> wrote in message
> Użytkownik "Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> napisał w wiadomości

> A ja myślałam, że pomysł, żeby drugoklasiści napisali w pracy domowej kto
> grzeszy przeciwko przykazaniu "nie cudzołóż", był odjechany...

No nieźle...
A czy Pani Katechetka wytłumaczyła wcześniej dzieciom ze szczegółami co to
znaczy?

Ubawiony
T. D.

16. Data: 2007-02-15 13:47:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja pisałam swój nekrolog.

Wolałabym testament :-)

Qra

17. Data: 2007-02-15 18:50:42

Od: "Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> "Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> wrote in message

> Co się odwlecze, to nie uciecze, że się tak wyrażę.

A szkoda ;-)
--
Karolina, Krystianek 17.02.2005 i Oleńka 18.09.2006

18. Data: 2007-02-15 18:54:53

Od: "Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> napisał w wiadomości

> Wolałabym testament :-)

Materialistka ;-)
W nekrologu puściłam wodze fantazji jaką to ja fajną gościówą byłam/będę.
Muszę się sprężyć, żeby go spełnić - profesura sama nie przyjdzie ;-)
--
Karolina, Krystianek 17.02.2005 i Oleńka 18.09.2006

19. Data: 2007-02-16 07:57:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Materialistka ;-)

Chyba Ty! ;-)
A o duchowym nie słyszała Waćpani?

> W nekrologu puściłam wodze fantazji jaką to ja fajną gościówą byłam/będę.
> Muszę się sprężyć, żeby go spełnić - profesura sama nie przyjdzie ;-)

Było aż tak bardzo nie puszczać ;-)

Qra

20. Data: 2007-02-19 09:32:23

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał
zlosliwa:
| >|

| Dawaj... :)

oczywistości mam mówić ?

| A jakby same na to wpadły, to byś zabroniła?

dla człowieka ? oczywiście !

| Hę?

no to co przeczytałeś.

| Mi by nie przeszkadzało.

a mi tak.

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

Nadopiekuncza czy czepialska?
Szkodliwe prace domowe...
zielona szkoła (raz jeszcze) i pieniądze
Oilatum czy balneum hermal plus
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images