Re: Dziecko przestalo chodzic do szkoly...

Data: 2007-12-08 19:08:39
Temat: Re: Dziecko przestalo chodzic do szkoly...
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl>

Gabi <g...@c...com.pl> napisał(a):

> PS. Czy byloby mozliwe utworzenie odrebnej grupy pt.
> "pl.soc.nastolatki" ? Takiej nie ma, a w obecna
> zagarnely posty nt. dzieci przedszkolnych i pierwszych
> lat nauki. A z nastolatkami jest i wiecej problemow
> i sa z reguly wiekszej wagi.

Nie przejdzie.
Mozna popróbować zmienić opis i wywalić przedszkolaki i nauczanie
początkowe na pl.soc.dzieci.
(mówilam, mowilam, bo zebym nie mowila) ale jak grupa powstawala to
paniom sie wydawało, że ich 5-latki to już są strasznie starsze w
porównaiu z niemowlakami.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca