Re: Dziecko z padaczka w przedszkolu

Data: 2006-01-10 13:56:11
Temat: Re: Dziecko z padaczka w przedszkolu
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>

> Seco
> Skad masz taka pewnosc? Moim zdaniem niedopuszczalne jest podawanie
> dziecku
> w przedszkolu jakichkolwiek lekarstw nawet przypisanych przez lekarza.
> Zawsze moga byc jakies skutki uboczne.

Moja ukochana pracuje w przedszkolu. Do przedszkola chodzi dziecko chore na
cukrzycę które
używa pompy insulinowej.

Kiedy moja dziewczyna zaczynała pracę, została przeszkolona jak się tym
dzieckiem zajmować.
Pomiary poziomu cukru, podawanie z razie czego cukru albo robienie
dodatkowego zastrzyku.

Piszesz o komplikacjach
Czy to dziecko jest w przedszkolu, czy w domu, zawsze mogą być jakieś
komplikacje. Dziecko jest wyposazone w tel. komórkowy a w nim numery
rodziców i do lekarza.

W przedszkolu ZTCP jest dziecko z padaczką. Kasia również wie, ja postępować
z takim dzieckiem.

Jeden wychowawca przedszkolny (masz rację, pszedszkolanka to złe słowo, ale
jak czytałem wypowiedź incognito...) kocha dzieci, potrafi się nimi
zajmować, potrafi się zaopiekować dziećmi dotkniętymi przez los.

Inni, jak Incognito starają się nie dopuścić dziecka do przedszkola.....

Pozdrawiam uprzejmie.

Seco