Re: Dziecko z padaczka w przedszkolu

Data: 2006-01-10 13:48:57
Temat: Re: Dziecko z padaczka w przedszkolu
Od: medea <e...@p...fm>

sq1euo napisał(a):

> (bardzo dobrze,ze sie martwi i szuka pomocy) przedszkolance,...to urzadzacie
> jej "postepowy" wyklad.

Ona IMO nie szuka pomocy, tylko szuka uniknięcia problemu. Gdyby szukała
pomocy, to zupełnie inna by była moja reakcja. Zauważ, że ona chce
pozbyć się przykrego obowiązku i szuka tutaj usprawiedliwienia dla
swojego zamiaru. Nie pyta np. w jaki sposób postępować z chorym
dzieckiem w razie ataku (powiedzmy), tylko pyta, czy przypadkiem nie ma
przepisu uniemożliwiającego podawanie leków przez wychowawców. To tylko
przykład, cały post był niesmaczny, jak już pisałam. Gdyby wszyscy
nauczyciele byli tacy, to chorzy musieliby siedzieć w domach bez szansy
na naukę i normalne życie w społeczeństwie. Żenada.

Ewa