Dziecko, zakaz i przemoc rodzica.

21. Data: 2016-07-24 16:12:33

Temat: Re: Dziecko, zakaz i przemoc rodzica.
Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23.07.2016 12:33, CookieM wrote:

> Czy ty trochę nie idealizujesz i nie przeceniasz ,,możliwości"
> percepcyjnych dziecka? Naukowcy reprezentujący neuronaukę zauważyli w
> wielu testach, że dzieci nie rodzą się ,,nieoszlifowanymi geniuszami",
> jak sugerujesz, tylko powoli, wraz z rozwojem mózgu, osiągają coraz
> lepsze wyniki w kombinatoryce i testach inteligencji. Oczywiście, masz
> rację, że środowisko wychowawcze pełni ogromną rolę w ich rozwoju i
> patologie w rodzinie na pewno przechodzą na dziecko. Również genetyczne
> ,,dziedzictwo" ciąży albo uwzniośla w dalszym rozwoju.

Przecież mu nie chodzi o wiedzę jako taką. Mówiąc o "nieprzekazywaniu
wiedzy" ma na myśli to, że rodzice nie pokazują dzieciom jak się
ruchać.

Jedynie został wytresowany, by krążyć wokoło tematu, łapać słuchaczy
i dyskutantów, i do sedna przejeść później.
Nie daj się nabrać.
Przeczytaj jego tekst pamiętając, że to pedofil-gawędziarz.

pzdr
bartekltg

22. Data: 2016-07-24 17:09:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Jul 2016 15:49:36 +0200, LeoTar napisał(a):

> Zdarza mi się nudzić... :-)

Chyba że tak. Warzywnik se załóż :-)

23. Data: 2016-07-24 17:41:47

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

Ghost pisze:

>Jak zwykle tchórzysz, gdy pojawia się prawdziwe wyzwanie... ;-)

miszczó socjotechniki zycia ci nie starczy by mnie "podpuścić" na rozmowę z
tobą

24. Data: 2016-07-24 17:53:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2016 o 06:04, LeoTar pisze:

> Widać, że masz niespokojne sumienie.

> Trzeba przyznać - oszczędna w słowach to Ty jesteś. Mówisz tyle by nie
> powiedzieć nic.

Wystarczająco.

Ewa

25. Data: 2016-07-24 18:00:21

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> miszczó socjotechniki zycia ci nie starczy by mnie "podpuścić" na
> rozmowę z tobą

Ani myślałem Cię "podpuszczać", ale sądziłem że okażesz się odważniejszy
i chociaż na chwilę pokażesz swoją prawdziwą twarz. ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

26. Data: 2016-07-24 18:30:56

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

>Ani myślałem Cię "podpuszczać"

bueh

>i chociaż na chwilę pokażesz swoją prawdziwą twarz. ;-)

w reakcji na pedofila o cos jak ta:
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
GcRI8eIY-niXIDbosh9Ev6N85thEXH9kghHhIy9Rl9IXhMGH6h4V
eg

27. Data: 2016-07-24 19:01:28

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> [...]

> w reakcji na pedofila o cos jak ta:
> https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
GcRI8eIY-niXIDbosh9Ev6N85thEXH9kghHhIy9Rl9IXhMGH6h4V

Czyżbyś sam był pedofilem-recydywistą...?

28. Data: 2016-07-24 19:52:07

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

Ghost pisze:
> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

GcRI8eIY-niXIDbosh9Ev6N85thEXH9kghHhIy9Rl9IXhMGH6h4V
eg

>Czyżbyś sam był pedofilem-recydywistą...?

Już pisałem, żałosne są te twoje socjotechniczne podpuszczanki - bye zboku.

29. Data: 2016-07-24 20:51:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Jul 2016 18:00:21 +0200, LeoTar napisał(a):

> Ani myślałem Cię "podpuszczać", ale sądziłem że okażesz się odważniejszy
> i chociaż na chwilę pokażesz swoją prawdziwą twarz. ;-)

Najpierw musiałby ją mieć.

30. Data: 2016-07-24 22:16:12

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> miszczó socjotechniki zycia ci nie starczy by mnie "podpuścić" na rozmowę
> z tobą

Kobitko, nie denerwuj się. Złość piękności szkodzi :-) Ja jestem ciekaw, jak
LeoTar wytłumaczy taką kobitkę w ciele faceta- jak ty. :-)

--
Chiron

Myślę że wróci pała na buraczysko
Monachium!