Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))

Data: 2005-10-24 09:56:57
Temat: Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

Użytkownik "Maciej Bogucki" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
news:dji2dv$4u9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kiedy poszedłem po informacje do NFZ, nie było mowy o 'sprzęcie
> rehabilitacyjnym' poza wózkami, laskami czy kulami.
To jest sprzęt typowo medyczny.

> o którym babka mówiła i było gdzieś tam zbieżne z moimi planami, były
> rotory. Stąd moje pytanie: gdzie można o tym poczytać?
Mnie z początku chcieli spławić, chcąc mi wcisnąć, że handbike nie jest sprzętem
rehabilitacyjnym dla mnie, że odpowiednim dla mnie byłby rower na nogi.
Tym trochę się wkurzyłem, do walki o handbika włączyłem miejscową gazetę
"Oleśniczanina" znajomych radnych, żonę burmistrza, wice-burmistrza, pisałem rónież
do samego PFRONu, do fundacji Jolanty Kwasniewskiej i etc.
Nie ma łatwo trzeba walczyć.

Jadę zaraz z Oleśnicy do Kątów Wrocławskich mam nadzieję, że dojadę.