Dziękuję!

21. Data: 2017-09-02 21:09:53

Temat: Re: Dziękuję!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Kicham na to. Wystarczy?

22. Data: 2017-09-02 23:47:38

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:db7ee856-7b2d-4b67-be75-c06093640db1@go
oglegroups.com...

>Kicham na to.

Gdyby tak było, nie próbowałabyś epatować nas tutaj twoją rzekomą
dobrodusznością

>Wystarczy?

Na to by pokazać, że nawet nie masz pojęcia co znaczy "nie wie lewica co
czyni prawica"? I owszem :-/

23. Data: 2017-09-03 10:44:17

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Na co ci się tylko zamarzy. Takim jak ty pozwala się na sporo. No ale do czasu ?

24. Data: 2017-09-05 00:50:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 sierpnia 2017 22:38:25 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Twoi goscie twoja sprawa, ile pińcetek co miesiac na meneli wplacasz?

co ty duchu wygadujesz? co ma do rzeczy jej dobre serce okazane ludziom
z systemem 500+? poza tym znam wiele rodzin, ktorym dzieki temu zyje sie
lepiej.

jacek

25. Data: 2017-09-05 01:24:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 03:47:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Jacku, władze Kościoła nie chcą aby lokalni proboszczowie
> angażowali się w politykę bo to jest złe na długą metę dla Kościoła.

czy absolwent lubelski, doktor teologii, wyslannik do Niemiec i Austrii
o ile pamietam, tez jest tylko takim lokalnym proboszczem?
sorki, nie absolwent, wykladowca na tym uniwersytecie,
ktory Polske ma w serce wpisana.

> Pomyśl o Kościele jak o dochodowej korporacji: żadna korporacja
> nie chce alienować do siebie 1/2 klienteli! A opowiedzenie się
> po jednej stronie dwupartyjnego konfliktu dzieli ludzi na 1/2.

byc moze Kosciol ma hierarchie po trosze mafijna, ale na pewno
nie korporacyjna.
cos ci opowiem.
niedawno, kiedy bylo swiecenie samochodow, a zona zawsze o tym pamieta,
proboszcz przed poswieceniem zapytal:
- jacek, mam kupic skode, czy moze niezbyt nowego mercedesa?
- to zalezy, czy samochod ksiedzu potrzebny do pracy,
czy zeby byl reprezentacyjny. ja kupuje zawsze taki,
jaki mi jest potrzebny.

ty myslisz przemku, ze wszyscy ksieza tylko na pieniadze leca.
ale tak nie jest. maja swoje wady, jak ja, czy ty, tez mamy.
ale znaczna wiekszosc to bardzo porzadni ludzie.
nasz proboszcz wrecz uswiadamia nam, ze i tak ksieza maja tak dobrze,
ze naprawde wiecej juz im nie trzeba.
ja, osobiscie, uwazam, ze tak wlasnie byc powinno.

naprawde przemku, niekiedy pytaja mnie, jak rozliczac wydatki,
zeby bylo uczciwie; nie, nie wiem, dlaczego pytaja, ale te sprawy
sa naprawde proste i przeciez nikt nie bedzie sie co do 50 czy 100 zlotych
dokladnie rozliczal, bo trzeba byloby tyle trudu w to wlozyc,
ze az sie zyc odechciewa. rozliczc sie trzeba mniej wiecej, to proste.

no dobrze. powiedzmy ja, jadac na pole tankuje swoj samochod, a rachunek
daje do ksiegowego na dzialalnosc gospodarcza. ale tez pracownicy kupuja
srodki czystosci, niekiedy papier do drukarki itp. bez rachunku.
rozlicza sie to wszystko wiec tylko mniej wiecej; ot, normalne sprawy.

natomiast podatki z dzialalnosci nalezne panstwu zawsze placi sie sprawiedliwie.
oczywiscie, ze jest to obarczone pewnym bledem i jest tylko mniej wiecej uczciwe.
i tak powinno byc, by i panstwo oraz potrzeby spoleczne byly zaspokojone,
i bys ty nie czul sie oszukany, ani zniewolony przepisami prawa szczegółowymi.

pozdrawiam,
jacek

26. Data: 2017-09-05 01:47:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 września 2017 18:17:40 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Hahahahahhaahahha, chyba chlewik, jednoczesnie zmuszajac ich do darmowej
> pracy :-D

nie sondz po sobie; po sobie to tylko ja sadzić mogę.

27. Data: 2017-09-05 01:54:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 września 2017 04:51:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
> bliźnich, tyle razy obśmiewałaś idee bezinteresownej pomocy. Więc wiesz,
> twoja wiarygodność jest zerowa. Zapracowałaś na to.

dlaczego Duchu nie wierzysz ikselce? przeciez to normalne,
ze ludzie lubia pomagac innym; po prostu sprawiaja sobie tym przyjemnosc.
to chyba oczywiste.

pozdrawiam,
jacek

28. Data: 2017-09-06 12:28:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego Duchu nie wierzysz ikselce? przeciez to normalne,
ze ludzie lubia pomagac innym; po prostu sobie tym przyjemnosc.
to chyba oczywiste.

Oczywiste tylko dla tych, którzy sami pomagają. Krytykanci zawsze występują z pozycji
niewiary - bo tak im łatwiej własne sumienie uspokajać :-)

A mój dom i tak pusty stoi, to co ma się marnować i niszczeć.

29. Data: 2017-09-12 02:25:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 6 września 2017 12:28:42 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
pozycji niewiary - bo tak im łatwiej własne sumienie uspokajać :-)

> A mój dom i tak pusty stoi, to co ma się marnować i niszczeć.

nawet pewnie nie o to Ci chodzi;
pomoc innym lezy po prostu w twojej naturze;
bez udzielania jej nie czujesz sie szczesliwa,
cos jakby tobie brakuje, cos jakby nie tak.

dla mnie pomoc innym, prawie zawsze, sprawia ogromna radosc.
oczywiscie, ze co drugi raz, sprawia pozniej smutek. przeciez
tez tak bywa. co i tak nic nie zmienia, moze poza ostroznoscia.
niekiedy.

pozdrawiam,
jacek

30. Data: 2017-09-13 00:57:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> oczywiscie, ze co drugi raz, sprawia pozniej smutek. przeciez
> tez tak bywa. co i tak nic nie zmienia, moze poza ostroznoscia.

Wielokrotnie jest tak, że ludzie są niewdzięczni po prostu i pomaganie im
odbija się czkawką. Kiedys pisałam tutaj, jak mi się odbiło czkawką
pomaganie - watek o Złotej Rybce.
http://www.grupy.senior.pl/O-rybaku-i-zlotej-rybce-a
-homo-sovjeticus,t,350813,8.html

--