Re: Dziękuje Rafałowi

Data: 2004-07-09 18:54:45
Temat: Re: Dziękuje Rafałowi
Od: "JerzyN" <N...@m...pl>

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>

> Hejka. [...]

Jako autor mam prawo wyboru haseł/tematu, ale kazda podpowiedź sie
liczy.
Dzieki.

> Chemiczne środki ochrony roślin i ich podział (wg.Kochmana i
> Węgorka):
> I. Zoocydy
> a) insektycydy, b) akarycydy, c) nematocydy, d) rodentycydy,
> e) moluskocydy. Niektórzy wyróżniaja jeszcze aficydy (na mszyce)
> i owicydy (na jaja owadów lub przedziorków)
> II. Fungicydy, III. Bakteriocydy, IV. Herbicydy, V. Substancje
> wzrostowe. VI. Defolianty, VII. Desykanty, VIII. Atraktanty, IX.
> Repelenty,
> X. Chemosterylanty, XI. Hormony syntetyczne, XII Synergetyki. [...]

Ja też korzystam z podreczników. Ręczysz za ten podział? Bo nie chce mi
sie sprawdzać.
;-)
A tak naprawdę to zapraszam do współpracy. Każdy może napisać swój
artykuł i wkleić pod swoim nazwiskiem w odpowiednie miejsce. Tematów
jest wiele do zagospodarowania i pracy na parę lat.
:-)

--
Pozdrawiam, Jerzy