Re: Dzieńdoberek!

From: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Dzieńdoberek!
Date: Mon, 12 Jul 2004 20:06:51 +0200
Sender: k...@o...pl@platon.rybnik.net.pl

Witamy Cię Agnieszko, a ja szczególnie podziwiam Twoje zainteresowania
koralikowe i serwetkę zrobioną w wieku 6 latek. Mama musi być z Ciebie
bardzo dumna skoro tak pieczołowicie obchodziła się z Twoim dziełem.
Ja swoja pierwszą zrobiłam w wieku 45 lat !!!!
Podobie jak Ty podziwiam dziewczyny, że potrafia robić takie wspaniałe
rzeczy i też chciałabym się jeszcze dużo nauczyć. No to zabieramy się do
pracy.
Pozdrawiam
Krystyna
Ps. Mam nadzieję, że pokażesz nam swoje koralikowe zabawki.