Re: Dzieńdoberek!

From: "Asia" <h...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Dzieńdoberek!
Date: 13 Jul 2004 17:34:52 +0200

> Witam Was Wszystkie!
>
>    Mam na imię Agnieszka.
> Od niedawna (5-6 dni?) przyglądam się Waszej grupie i nie mogę wyjść z
> podziwu, że tak wiele osób pasjonuje się tym, co i mnie kręci. Zajrzałam na
> grupę w poszukiwaniu pomysłów na haft krzyżykowy na ciemnozieloną torbę na
> lato i oszalałam. Oszalałam do tego stopnia, że w piątek wieczorem kupiłam
> czółenka do frywolitek i pierwsze węzełki - dość koślawe:) - mam za sobą.
>    Dwa słowa o mnie: robótkami ręcznymi bawię się od 6. roku życia - wtedy
> [...]
robiłam parę godzin zanim doszłam która nitka ma być cały czas ruchoma i jak
to zrobić.Bardzo lubię wszystkie robótki ręczne mam kilka obrazków ,wiele
rzeczy podarowałam w prezencie.Prawdą jest że możliwość kontaktu przez
internet to wspaniała sprawa wiele wątpliwości ożna w mgnieniu oka rozwikłać
dzięki naszym grupowiczkom.Ja też jestem od niedawna .....a już pewne problemy
robótkowe pomogły mi rozwiązać grupowiczki pozdrawiam Asia z Krakowa.