Re: Dzieńdoberek!

From: k...@g...pl (Kuleczka)
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Dzieńdoberek!
Date: 14 Jul 2004 22:55:46 +0200

> Mam na imię Agnieszka.
> Od niedawna (5-6 dni?) przyglądam się Waszej grupie
[...]

Witaj, rozgosc sie... i zapomnij, ze istnieje cos takiego jak wolny
czas :) W ogole zapomnij, ze istnieje cos innego niz robotki ;)

> Oszalałam do tego stopnia, że w piątek wieczorem kupiłam
> czółenka do frywolitek i pierwsze węzełki - dość koślawe:) - mam za sobą.

Podziwiam i gratuluje dalszych sukcesow!
U mnie nauka frywolitek zakonczyla sie w liceum i nie mam czasu do
nich wrocic :(

> Zajmuję się jeszcze jedną rzeczą, która - jak się zdążyłam zorientować
> przeglądając archiwum i FAQ - pojawiła się na grupie: robię zabawki z
> koralików - głównie zwierzątka, choć nie tylko. Pierwszą zabawkę,
> krokodylka, nauczył mnie robić 11-letni chłopczyk z Czech, drugą - myszkę -
> 9-letnia dziewczynka z Ukrainy. Potem się posypało...

Jejku, nawet nie wiesz, jak sie ciesze, ze sie pojawilas na grupie! Od
kilku lat szukam bezskutecznie wzorow takich zwierzakow. Umiem robic
jedynie krokodylka. Czy uda mi sie wysepic od Ciebie inne wzorki? :)

Pozdrowionka
Magda - Kuleczka (Katowice)

--
Nie wiesz jak dojechać na wymarzone wakacje, chcesz sprawdzić jakie warunki są w
miejscu, do którego się wybierasz. Zapytaj na FORUM, inni już tam byli. Turystyczna,