E.celebritii

111. Data: 2017-05-08 19:50:22

Temat: Re: E.celebritii
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
news:op.yzxkoqsmmtaby1@tncap.wroclaw.vectranet.pl...
> I tak jesteś litościwa wobec Pszemola :)
> Ja sądzę, że wymyślił temat "noże" tylko po to, żeby zmieścić się w
> tematyce grupy.

Sam się widzę nie stosujesz do własnych życzen kierowanych do innych.
Trollujesz na mój temat - po co? Pogoda zła i na spacer nie możesz wyjść?
Znajdź sobie coś pożytecznego do roboty.

> Natomiast był ciekawy i warto było ciągnąć, bo ktoś skorzysta.

Z pewnością skorzysta z Twojego dryblowania o japońskich nożach, trollu.

112. Data: 2017-05-08 20:02:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> BTW, nie wszyscy właściciele kotów mają tak wyostrzone normy higieniczne,
> żeby wyparzać nóż i myć wielokrotnie blaty wrzątkiem,

Takie standardy miałam trzydzieści lat przed kotami w moim domu, więc
akurat koty niczego nie zmieniły.

> ale pozwalać kotom na
> łażenie gdzie popadnie.

A kto pozwala na to?

> Moje na przykład nie mają prawa szwendać się po
> kuchni.

Szczególnie pilnie pamiętają o tym, kiedy tylko wyjdziesz do pracy czy
sklepu.To ci koty! LOL

113. Data: 2017-05-08 20:06:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Tak, bawię się w tej wspólnej zabawie :-)
> I gdyby usenet miał funkcję "like" z fejsa to byłoby świetnie.
>
> To nie jest jednak trollowanie.
> Sprawdź sobie definicję jeśli nie wierzysz.

Nie da się sprawdzić, bo to jest pszemollowanie. Jeszcze nie sklasyfikowane
pojęcie, ale spoko, zajmiemy się tym...

114. Data: 2017-05-08 20:08:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> I tak jesteś litościwa wobec Pszemola :)
> Ja sądzę, że wymyślił temat "noże" tylko po to, żeby zmieścić się w
> tematyce grupy.

Raczej żeby wywołać reakcję. Jakąkolwiek.
He he.

115. Data: 2017-05-08 20:28:06

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 20:08 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Raczej żeby wywołać reakcję. Jakąkolwiek.
> He he.

Ale mama czeka na chociaż kwiatka...

--
Trefniś

116. Data: 2017-05-08 20:36:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Ale mama czeka na chociaż kwiatka...

Kwiatek? Nie ma to, jak prezenty praktyczne, nocoty - jakieś żelazko,
patelnia, mop... :-EUR

117. Data: 2017-05-08 20:53:49

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 20:36 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Kwiatek? Nie ma to, jak prezenty praktyczne, nocoty - jakieś żelazko,
> patelnia, mop... :-EUR

Szczyt impertynencji?
Dać komuś w prezencie jego prezent.

Pisałem o impertynencji - to raczej nauka wrażliwości i stylu :)

--
Trefniś

118. Data: 2017-05-08 20:54:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Kwiatek? Nie ma to, jak prezenty praktyczne, nocoty - jakieś żelazko,
> patelnia, mop... :-EUR

No i oczywiście noooożeee B-)

119. Data: 2017-05-08 21:13:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Szczyt impertynencji?
> Dać komuś w prezencie jego prezent.

Szczyt sklerozy raczej :-))

120. Data: 2017-05-08 21:17:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> A gdyby tak wpadły do gnojówki, mozna je opłukac i ugotować przecież, nie?

Bywało w historii, że i ziemniaczane obierzyny z szamba wyciągano i jedzono
-bez gotowania.
Wiesz, o higienicznych priorytetach w sumie to tylko gradacja głodu
decyduje :->

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D