E.celebritii

141. Data: 2017-05-09 15:24:36

Temat: Re: E.celebritii
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-08 o 18:54, Ikselka pisze:

> Nie pytam o "tylko ciążę", bo czegoś nie wiem. Wręcz przeciwnie, pytam
> dlatego, że to Ty nie wiesz - że aby W CIĄŻY nie mieć kłopotu, trzeba
> uważać także POZA CIĄŻĄ.
>
> Teraz powtórzę: badania podczas ciąży to musztarda po obiedzie. Kiedy W
> CIĄŻY wychodzi toksoplazmoza, jest na wszystko ZA PÓŹNO.
>
> Czy już rozumiesz, jak mało wiesz?

Ty robilaś badania?

--
animka

142. Data: 2017-05-09 15:30:09

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-08 o 19:20, Ikselka pisze:

> Jakim to czołem stawiasz Animce tę żenującą autorytatywną negatywną
> diagnozę o NIENORMALNOŚCI, równocześnie negatywnie diagnozując drugą osobę
> tylko dlatego, że nie podoba Ci się jej NORMALNY stosunek do Animki?
> Ty jesteś normalna? Kto to stwierdził i na jakiej podstawie - że sama
> śmiesz obrażać i wyjeżdżać ze swoimi impertynenckiej "orzeczeniami" co do
> sprawności psychointelektualnej?

> Owszem, wie. Nie tylko ona.

Szanowna Pani e-cellebriti,
Komu odpowiadasz? Nie widziałam tego posta.
Poza tym mnie fałszywi "adwokaci" nie są potrzebni, sama odpowiadam na
zarzuty.

--
animka

143. Data: 2017-05-09 16:29:30

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie. Dla każdego normalnie czującego człeka jasne jest, że chce matkę
> "uszczęśliwić" według WŁASNEGO kanonu szczęścia - zmuszając ją do używania
> noży, których sama sobie nie wybrała, czyli które leżą dobrze w dłoni
> synka (a nie jej), są wyważone według wyczucia synowskiej dłoni (a nie
> jej) oraz estetycznie odpowiadają jego, a nie jej gustowi.

Pozwolisz, że jednak pozostanę w przekonaniu, że Pszemol lepiej zna swoją
matkę, niż ty ją znasz. I lepiej potrafi odczytac jej potrzeby, pragnienia i
marzenia.

J.

www.kontestacja.com

144. Data: 2017-05-09 16:33:51

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Takie standardy miałam trzydzieści lat przed kotami w moim domu, więc
> akurat koty niczego nie zmieniły.

No nic absolutnie. Są sterylne nawet tuz po wyjściu z kuwety.

> A kto pozwala na to?

A u kogo wiszą koty nad pierogami?

> Szczególnie pilnie pamiętają o tym, kiedy tylko wyjdziesz do pracy czy
> sklepu.To ci koty! LOL

Ja mam normalne, wolne koty. Przychodzą kiedy chcą i wychodzą kiedy chcą
albo kiedy muszą (bo ja wychodzę i kot mi się szwendał nie będzie).

J.

www.kontestacja.com

145. Data: 2017-05-09 17:08:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Ty robilaś badania?

A po cholerę? Dzieci już nie planuję.

146. Data: 2017-05-09 17:10:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Pozwolisz, że jednak pozostanę w przekonaniu, że Pszemol lepiej zna swoją
> matkę, niż ty ją znasz. I lepiej potrafi odczytac jej potrzeby, pragnienia i
> marzenia.

Jasne! Współczuję mamie Pszemola,skoro marzy o nożach...

147. Data: 2017-05-09 17:26:25

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Pozwolisz, że jednak pozostanę w przekonaniu, że Pszemol lepiej zna swoją
> matkę, niż ty ją znasz. I lepiej potrafi odczytac jej potrzeby, pragnienia i
> marzenia.

O kurka, ale odjazd tam na górze tekstu!!! :-)

Dzieki za rozsadne słowa, krys. Nie muszę jakoś specjalnie "odczytywać"
mamy potrzeb bo moja mama mówi ludzkim głosem :-)

Mama ze mna o nożach rozmawiała, bo jej to zaproponowałem, nie planuję jej
tu żadnej niespodzianki - zastanawialiśmy się razem czy kupić ceramiczne
czy stalowe. Pytala sie czy takie ceramiczne nie sa zbyt kruche, obawiała
się czy sie nie złamią/pękną przy jakimś przypadkowym upadku na podłogę.
W końcu stanęło na stalowych z drewnianym uchwytem.

Chyba kupię oba te zestawy Gerlacha: Deco Wood i Colonial. Mama sobie
wybierze ten który ona lubi a ja sobie wezmę ten drugi, bo sam mam też tu
noże byle jakie, kupione w 1998 roku i z tego co czytam to są tanie modele
z miękkiej stali. Więc nie zaszkodzi mieć nowy fajny zestaw .... z carską
koroną, tak po polsku :-))))

148. Data: 2017-05-09 17:30:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> No nic absolutnie. Są sterylne nawet tuz po wyjściu z kuwety.

Sterylne??? Znowu tworzysz...

> A u kogo wiszą koty nad pierogami?

Jednak "nad" a "w" czyni różnicę, miło, że czynisz postępy. Oby tak dalej.

No i - żebyś Ty wiedziała, co u Ciebie wisi nad talerzem, kiedy jesz obiad
3333-))))
Że nie wspomnę o "girlandach" kurzu i wszelkiego paskudztwa nad bułeczkami
i wszelką świeżyzną w sklepach...
Przy tych sklepowych "zestawach" na nigdy nie czyszczonych belkach
konstrukcyjnych pod dachem przy wciąż czynnej klimatyzacji mój kot to
zaiste pełna sterylność.

> Ja mam normalne, wolne koty. Przychodzą kiedy chcą i wychodzą kiedy chcą
> albo kiedy muszą (bo ja wychodzę i kot mi się szwendał nie będzie).

To i wnoszą do domu, co chcą i czego nie chcą. A potem wisi Ci to nad
talerzem - ba, pływa w.

149. Data: 2017-05-09 17:30:16

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Bywało w historii, że i ziemniaczane obierzyny z szamba wyciągano i
> jedzono -bez gotowania.
> Wiesz, o higienicznych priorytetach w sumie to tylko gradacja głodu
> decyduje :->
Nie wiem, czy zauważyłaś, ale nie rozmawiamy o ekstremalnych sytuacjach,
tylko o normalnym życiu.
O ile normalnym można nazwać propozycję polizania podłogi :->

J.

www.kontestacja.com

150. Data: 2017-05-09 17:31:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
> z miękkiej stali. Więc nie zaszkodzi mieć nowy fajny zestaw .... z carską

O koniecznie mop, mop! To marzenie każdej kobiety...

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki