Ekologia a Maklowicz

1. Data: 2001-06-18 05:31:05

Temat: Ekologia a Maklowicz
Od: m...@p...fm (NaLesnik) szukaj wiadomości tego autora

Wiem, z pewnością zarzucicie mi, że się czepiam, ale chyba muszę.
Tak się składa, że przed chwilą obejrzałem część programu z Makłowiczem.
Fabada, to chyba to, co zrobię w najbliższym czasie. Pomijam fakt, że gdybym
wziął tylko to, co zobaczyłem w programie do plecaka, to byłby to survival.
Zero śpiwora, zero namiotu. Ale to jeszcze jestem w stanie zrozumieć: albo
jesz, albo dobrze śpisz. Mogę tylko doczepić się butów, delikatnie rzecz
ujmując takie buty nie nadają się do wędrówki. Wiem, wiem, czepiam się, ale
ja naprawdę lubię oglądać ten program i... nie są to jeszcze słowa krytyki,
lecz raczej kwestia uśmiechu na twarzy.
Poraziło mnie jednak stwierdzenie na parkingu i tu cytat: "...a w
samochodzie mam trochę detergentów, więc może uda mi się go umyć w jakieś
rzece." A fe! Ładnie to tak? Jeść lubimy, a ekologię mamy gdzieś. Może źle,
że o tym piszę, ale jakoś mnie to zabolało. Może z racji wykonywanego
zawodu - my staramy się, aby wnuki widziały las i do tego jak najbardziej
zdrowy, jakieś ścieżki ekologiczne, bioróżnorodność, a niektórzy samochodem
do rzeki. Jeszcze raz: A FE!!!

Pozdrowionka z buszu

(Na)Lesnik

"Kobieta jest ostatnią rzeczą stworzoną przez Boga.
Musiał to uczynić w sobotę późnym wieczorem,
ponieważ wyczuwa się zmęczenie..."

G. Orwell (???)

Popatrzył na kobietę i rzekł do niej:
"Ty to się chyba będziesz musiała malować"

--------------------------R--E--K--L--A--M--A-------
--------------------
Big Brother 'Cool Tracks' do wziecia: Odpowiedz na dwa pytania i wygraj!
http://rozrywka.interia.pl/bb2/konkurs.html

1. Data: 2001-06-18 05:38:58

Temat: Re: Ekologia a Maklowicz
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NaLesnik" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
(ciach)
> [...]
> rzece." A fe! Ładnie to tak? Jeść lubimy, a ekologię mamy gdzieś. Może źle,
> że o tym piszę, ale jakoś mnie to zabolało.

Ja tez zwrocilam na to uwage i po raz kolejny pan M mi podpadl i to bardzo. Za
kolega: "A fe" panie Maklowicz! Ciekawe czy jest na tyle oszczedny, ze zal Mu
umyc samochod w myjni, czy na tyle "nieekologiczny"?
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-18 07:00:05

Od: Grzegorz M. Mucha <m...@t...pl.precz.z.badziewiem> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} napisal byl:

> [...]
> bardzo. Za kolega: "A fe" panie Maklowicz! Ciekawe czy jest na tyle
> oszczedny, ze zal Mu umyc samochod w myjni, czy na tyle "nieekologiczny"?

Nie wiem, ale ogladajac wczoraj w trojke Maklowicza, nikt nie mial
watpliwosci, ze to zart z jego strony byl. Tak samo jak zawartosc plecaczka
zreszta.

Zastanawia mnie tylko, czy jeden syn jest Ferdynand po arcyksieciu
Ferdynandzie (raczej prawdopodobne), i skad ten Mikolaj (bo przeciez nie po
Mikolaju II)?

--
Grzegorz Mucha <m...@t...pl> ICQ #91619595, tel.(502)261417
------------

1. Data: 2001-06-18 07:19:54

Temat: Odp: Ekologia a Maklowicz
Od: "Paweł Burlewicz" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nieekologiczny"?
> Nie wiem, ale ogladajac wczoraj w trojke Maklowicza, nikt nie mial
> watpliwosci, ze to zart z jego strony byl.
Pewnie tak, choc srednio smieszny.
Czasem jednak M. nie chce a musi. Rozmawialem z nim na temat programu, który
krecil na lodowisku Cracovii (o fast foodach). Okazalo sie, ze on woli Wisle
nie Cracovie, a na lodowisko dobrowolnie by nie poszedl, bo jest cieplolubny
(korzenie ormianskie?). Calosc byla pomyslem rezysera, który kosztowal go
duzo zdrowia. Ech ta magia telewizji ;-)))
Tytus

1. Data: 2001-06-18 08:05:30

Od: m...@p...fm (NaLesnik) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
|
| Nie wiem, ale ogladajac wczoraj w trojke Maklowicza, nikt nie mial
| watpliwosci, ze to zart z jego strony byl. Tak samo jak zawartosc

A skoro to grupa "kuchnia", to (o ile to byl) zart byl delikatnie rzecz
ujmujac czerstwy.

Pozdrowionka z buszu

(Na)Lesnik

"Kobieta jest ostatnia rzecza stworzona przez Boga.
Musial to uczynic w sobote póznym wieczorem,
poniewaz wyczuwa sie zmeczenie..."

G. Orwell (???)

Popatrzyl na kobiete i rzekl do niej:
"Ty to sie chyba bedziesz musiala malowac"

1. Data: 2001-06-18 08:56:37

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "NaLesnik" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

Oj, chyba moi drodzy troche za serio go potraktowaliscie. Przeciez sie
czlowiek ewidentnie nabijal.

Jader

1. Data: 2001-06-18 12:48:41

Od: m...@p...fm (NaLesnik) szukaj wiadomości tego autora

| Oj, chyba moi drodzy troche za serio go potraktowaliscie. Przeciez sie
| czlowiek ewidentnie nabijal.
|
| Jader

Chyba nie do końca tak ewidentnie, bo nie tylko ja nie odebrałem tego
stwierdzenia jako żart. Jednak myślę, że temat został wyczerpany i nie warto
go dalej kontynuować.

[...]

-----------------
Tylko do niedzieli, 24 czerwca, w supermarkecie internetowym Hiperia
pralki i lodówki wiodacych marek o 30% taniej, niz w innych sklepach:
http://hiperpromocja.interia.pl/

1. Data: 2001-06-18 16:15:56

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

NaLesnik wrote:
> [...]
>
> G. Orwell (???)
>
> Popatrzył na kobietę i rzekł do niej:
> "Ty to się chyba będziesz musiała malować"

Czlowieku, chcesz rozpetac nastepna burze? Wstydz sie takiego
szowinizmu. Nawet jesli ma to byc zart.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-18 17:26:01

Od: m...@p...fm (NaLesnik) szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

| Czlowieku, chcesz rozpetac nastepna burze? Wstydz sie takiego
| szowinizmu. Nawet jesli ma to byc zart.
| Magdalena Bassett

Magdaleno (jeżeli tak mogę się zwracać) te dwa teksty tak bardzo mi się
spodobały, że nie mogłem sobie ich tak po prostu odpuścić. Tym bardziej, że
podesłały mi je kobiety...:)

(Na)Lesnik

-------------------------R--E--K--L--A--M--A--------
-----------------

1. Data: 2001-06-18 17:42:52

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Mu
> umyc samochod w myjni, czy na tyle "nieekologiczny"?

Ja odnioslam wrazenie, ze to mial byc takim "zart" - bardzo przyciezkawy
jednak :-(
Herbatka

zupa czesnakowa?
Re: placki bananowe dla wojtka