Re: Ekspres do kawy

Data: 2011-11-09 10:14:14
Temat: Re: Ekspres do kawy
Od: Krzysiek <a...@a...pl>

W dniu 2011-11-07 09:33, Krzysiek pisze:
> Szukając opinii w porównywarkach cen mam wrażenie, że większość wpisów
> jest dziełem działów handlowych firm... Może tutaj nie zaglądają :)
>
> Szukam ekspresu ciśnieniowego, ręcznego w cenie do 700 zł. do typowo
> domowego użytku (tylko kilka kaw dziennie).
>
> Póki co wybór padł na Delonghi ECO 310 za ok. 600 zł. w sklepach
> internetowych (w media markt cena 999 zł.).
> Czy ktoś go ma może, czy może jest coś lepszego w tej cenie?

Hmmm... nie jestem smakoszem kawy i od zawsze piję rozpuszczalną.
Ostatnio w pracy kupili nam ekspres do kawy (automat saeco za ok. 3500
zł.) i kawy rozpuszczalnej już w domu nie pijam :). Natomiast w rodzinie
kiedyś komuś sprezentowałem ekspres delonghi za ok. 450 zł. i kawa w nim
zrobiona jest dla mnie jak najbardziej ok. Pomyślałem że kupię sobie też
delonghi z opcją podgrzewania filiżanek i to mi wystarczy. Wybór padł na
ECO 310. Póki co raczej nie przeznaczę więcej niż te 800 zł. na ekspres.
A więc co? Kupić ten, jakiś lepszy może jest w tej cenie? Czy poczekać i
dołożyć do lepszego, jakiego?